کد خبر : 2024272 | 06 خرداد 1403 ساعت 22:51 | 9.8K بازدید | 8 دیدگاه

کری مدیر لورکوزن برای بایرن: مقابل شما می‌ایستیم

فرناندو کارو، نایب رئیس باشگاه بایرلورکوزن، در جشن قهرمانی، بایرن مونیخ را به چالش کشید.

کری مدیر لورکوزن برای بایرن: مقابل شما می‌ایستیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن شب گذشته در فینال جام حذفی آلمان به مصاف کایزرسلاترن رفت و با نتیجه 1-0 برنده شد تا جام قهرمانی را در ورزشگاه‌ برلین بالای سر ببرد.

لورکوزن اگرچه در فینال لیگ اروپا مقابل آتالانتا شکست خورده بود اما در آلمان بدون شکست قهرمان بوندس‌لیگا شد و شب گذشته هم دوگانه را تکمیل کرد.

امشب تمامی اعضای باشگاه لورکوزن با حضور هواداران موفقیت کسب دو جام در فصل جاری را جشن گرفتند.

2026868

فرناندو کارو تایید کرد که آن‌ها از کسب دو عنوان قهرمانی در فصل اخیر خوشحال هستند و امیدوارند تا به بهترین نتایج در آینده دست پیدا کنند.

کارو گفت: "اگر در طول تاریخ دو عنوان را کسب کرده باشید و حالا دوباره دو عنوان را در عرض فقط یک سال کسب کنید، مطمئناً چیز خاصی است. ما برای آن خیلی سخت کار کردیم، کارهای زیادی انجام دادیم، تصمیمات زیادی گرفتیم که ظاهراً چندان اشتباه نبودند.

قرار است موفقیت فعلی یک موفقیت پایدار باشد. ما بسیار خوشحالیم، اما باید در همین سطح باقی بمانیم. بنابراین کار به اینجا ختم نمی‌شود، ما باید به راه خود ادامه دهیم و سعی کنیم در همین سطح باقی بمانیم. این کاری است که ما انجام خواهیم داد."

او برای بایرن مونیخ کری‌ خواند و گفت: "هدف همیشه در اوج بودن است. البته بایرن از نظر تاریخ قوی‌ترین تیم آلمان است و ما قطعاً می‌خواهیم حداقل بتوانیم در مقابل آن‌ها بایستیم."

دیدگاه‌ها