کد خبر : 2024277 | 06 خرداد 1403 ساعت 23:17 | 65.1K بازدید | 41 دیدگاه

واکنش فرهاد مجیدی به قهرمانی تیم محبوبش (عکس)

فرهاد مجیدی با انتشار یک استوری، قهرمانی الوصل در ادنوک لیگ را تبریک گفت.

واکنش فرهاد مجیدی به قهرمانی تیم محبوبش (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی، ستاره سابق فوتبال ایران و باشگاه الوصل، با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود، قهرمانی الوصل در ادنوک لیگ امارات را تبریک گفت. این تیم امشب با پیروزی ۳-۰ مقابل شباب الاهلی توانست در فاصله دو هفته به پایان لیگ، به مقام قهرمانی دست یابد. این قهرمانی پس از ۱۷ سال انتظار برای هواداران الوصل بسیار شیرین بود و یادآور روزهای درخشان گذشته شد.

فرهاد مجیدی که یکی از بازیکنان برجسته تاریخ الوصل به شمار می‌رود، در ۵/۵ فصلی که این تیم را همراهی کرد، توانست ۶۸ گل در لیگ امارات و ۴۰ گل در جام حذفی، جام اتحادیه، و ۲۲ گل در رقابت‌های دیگر جام خلیج فارس به ثمر برساند. او با این تعداد گلزنی به یکی از برترین گلزنان تاریخ باشگاه تبدیل شد و جایگاه ویژه‌ای در قلب هواداران الوصل پیدا کرد.

مجیدی در استوری خود به هواداران الوصل که سال‌ها در انتظار این عنوان بودند، تبریک گفته است. پیش از این و در دوران حضور فرهاد روی نیمکت کلباء، او در تقابل با الوصل، با استقبال شدید هواداران این تیم مواجه شده بود. این پیام گرم و صمیمی مجیدی بار دیگر نشان داد که ارتباط او با الوصل و هوادارانش همچنان پایدار و محکم است.

2026881

قهرمانی الوصل در ادنوک لیگ امارات پس از ۱۷ سال، نقطه عطفی در تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود. این تیم با نمایش بازی‌های چشمگیر و دیدنی در طول فصل، توانست بار دیگر به اوج فوتبال امارات بازگردد و نشان دهد که همچنان یکی از قدرتمندترین تیم‌های کشور است. این موفقیت نه تنها برای بازیکنان و کادر فنی، بلکه برای هوادارانی که سال‌ها انتظار چنین لحظه‌ای را می‌کشیدند، بسیار ارزشمند بود.

کاپیتان سابق استقلال به مناسبت قهرمانی العین در آسیا نیز پیام مشابه‌ای را استوری کرده بود. در نهایت، پیام‌های تبریک فرهاد مجیدی به عنوان یک اسطوره فوتبال برای دو باشگاه الوصل و العین، نشان از عشق و علاقه او به فوتبال امارات و تیم‌هایی است که در آنها بازی کرده است. مجیدی با این استوری‌ها بار دیگر ارتباط عمیق و احساسی خود با فوتبال امارات و هواداران را به نمایش گذاشت.

دیدگاه‌ها