کد خبر : 2024280 | 06 خرداد 1403 ساعت 23:22 | 31.5K بازدید | 18 دیدگاه

تاتا مارتینو: به خاطر نبود مسی عذرخواهی نمی‌کنم!

مارتینو، سرمربی اینتر میامی، دلیل غیبت جنجالی مسی را اعلام کرد

تاتا مارتینو: به خاطر نبود مسی عذرخواهی نمی‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، غیبت مسی، لوئیس سوارز و سرخیو بوسکتس در برد خارج از خانه مقابل ونکوور وایتکپس، با ناراحتی هواداران این تیم همراه بود. اینتر میامی علی‌رغم غیبت ستاره‌های خود، لیونل مسی، لوئیس سوارز و سرخیو بوسکتس، روز یکشنبه در یک بازی جذاب لیگ برتر مقابل ونکوور وایتکپس در ورزشگاه بی سی پِلِیس به برتری رسید که این موضوع جنجال زیادی به پا کرد. هواداران وایتکپس از قیمت بالای بلیت برای بازی بدون مسی ناراضی هستند.

همانطور که در سراسر آمریکای شمالی به یک عادت تبدیل شده است، وایتکپس قیمت بلیت برای بازی مقابل “اینترمیامی” را افزایش داد، زیرا ده‌ها هزار هوادار مشتاق بودند تا برنده توپ طلای آرژانتین و هم‌تیمی‌هایش را از نزدیک ببینند.

با این حال، روز پنجشنبه مشخص شد که مسی، سوارز و بوسکتس برای این بازی به کانادا سفر نخواهند کرد و این سه بازیکن باتجربه سابق بارسلونا به دلیل فشردگی برنامه بازی‌های اینتر میامی، از لیست خارج شدند.

2022634

وایتکپس بیانیه‌ای رسمی خطاب به هواداران خود صادر کرد و با لحنی عذرخواهانه نوشت: “متأسفانه ما کنترلی روی بازیکنانی که برای حریف ما بازی می‌کنند نداریم.” آن‌ها همچنین اعلام کردند که در این بازی 50 درصد تخفیف روی غذا و نوشیدنی وجود خواهد داشت و به افراد زیر 18 سال یک وعده غذای رایگان اهدا می‌شود. اما هیچ بازپرداختی صورت نمی‌گیرد.

مارتینو در مورد نیمکت‌نشینی مسی و سوارز چه گفت؟

خراردو “تاتا” مارتینو، سرمربی اینتر میامی، پس از بازی با تأکید بر وظیفه خود برای بهترین عملکرد بازیکنانش، به این موضوع پرداخت و در عین حال اذعان داشت که این شرایط برای هیچ کس ایده‌آل نبوده است.

او گفت: “بدیهی است که این برد به دلیل بازیکنانی که در اختیار نداشتیم، برای ما بسیار مهم است. مردم انتظار خاصی داشتند. واقعاً فکر نمی‌کنم لازم باشد عذرخواهی کنم، اما به نوعی بابت اینکه نتوانستیم ستاره‌های خود، به خصوص مسی، را به اینجا بیاوریم، بسیار متاسفیم. من از زمان سرمربیگری آتلانتا یونایتد می‌دانم که هواداران چقدر پرشور هستند.”

مسی در طول کوپا آمریکا 2024 چندین هفته از بازی‌های MLS محروم خواهد بود

اینتر میامی - و حریفانشان - باید به عدم حضور مسی عادت کنند، زیرا کاپیتان آرژانتین قرار است به دلیل برگزاری کوپا آمریکا 2024 که از 20 ژوئن تا 14 جولای برگزار می‌شود، چندین هفته از میادین دور باشد. سوارز نیز ممکن است برای اروگوئه بازی کند، در حالی که انتظار می‌رود دیگو گومز که در ونکوور هم بازی نکرد، برای پاراگوئه به میدان برود.

مارتینو با لبخند گفت: “ما حتی بدون بازیکنانی مثل لئو، لوئیس، بوسکی و دیگو، عملکرد خوبی داشتیم. این با ارزش‌ترین چیز است.”

بازی‌ها همچنان برای اینتر میامی به سرعت برگزار می‌شوند و دو بازی خانگی متوالی در پیش است (آتلانتا یونایتد در روز چهارشنبه 26 می، سنت لوئیس سیتی در روز شنبه 1 ژوئن). با رفتن احتمالی مسی، گومز و شاید سوارز به اردوی تیم‌های ملی بلافاصله بعد از این بازی‌ها، مارتینو چگونه از آنها استفاده خواهد کرد؟

دیدگاه‌ها