کد خبر : 2024284 | 07 خرداد 1403 ساعت 08:26 | 33.1K بازدید | 40 دیدگاه

ادعای میشل:

بالاتر از رئال و بارسا: خیرونا بهترین باشگاه اسپانیاست!

میشل سانچز، سرمربی خیرونا، می‌گوید بازیکنانش در این فصل بهترین نمایش را در فوتبال اسپانیا به نمایش گذاشته‌اند.

بالاتر از رئال و بارسا: خیرونا بهترین باشگاه اسپانیاست!

به گزارش "ورزش سه"، پس از یک فصل شگفت‌انگیز و قرار گرفتن خیرونا در رده سوم لالیگا و راهیابی به فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا، آنها روز یکشنبه به همراه هواداران جشن کوچکی را برگزار کردند.

در این جشن مدیران باشگاه و شهردار هم حضور داشتند و موفقیت در این فصل را به میشل و بازیکنانش تبریک گفتند.

رئیس باشگاه خیرونا در این جشن در مورد عملکرد این تیم در این فصل لالیگا گفت: «بسیار سپاسگزارم که اینجا هستید. امروز یک روز بسیار ویژه است. آنچه این فصل تجربه کردیم، شگفت‌انگیز است. از میشل، کادر فنی و بازیکنان به خاطر چیزی که به شهر و استان خیرونا هدیه دادید، تشکر می‌کنم. ما به اینجا رسیده‌ایم، اما همچنان برای رسیدن به بالاترین سطح ممکن در اسپانیا تلاش خواهیم کرد، و همچنین می‌خواهیم در اروپا نیز موفق شویم.»

2026887

سپس نوبت به میشل رسید که صحبت کند: «ما با هم ما قوی‌تر هستیم. با هم ما شکست ناپذیر و جاودانه هستیم. ما جدایی‌ناپذیر هستیم. علاوه‌بر هواداران و جنبه فوتبالی، من عاشق شهر و مردم غیر فوتبالی هستم.

2026886

ما در این فصل کار بزرگی انجام دادیم اما بدون هواداران، رسیدن به این دستاورد ممکن نبود. شک نکنید درخشش‌ها ادامه خواهد داشت. این بازیکنان در این فصل بهترین نمایش را در اسپانیا داشتند و برای فصل بعد و رقابت‌های جدیدتر هم انگیزه بسیار زیادی دارند.»

دیدگاه‌ها