کد خبر : 2024308 | 07 خرداد 1403 ساعت 00:55 | 20.3K بازدید | 9 دیدگاه

ستاره آرژانتین: اگر چلسی اجازه دهد به المپیک می‌روم

انزو فرناندز، ستاره چلسی، می‌گوید علاقه‌مند به شرکت در المپیک است اما همه چیز به نظر باشگاه لندنی بستگی دارد.

ستاره آرژانتین: اگر چلسی اجازه دهد به المپیک می‌روم

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان پیش رو علاوه‌بر مسابقات یورو ۲۰۲۴ و کوپا آمه‌ریکا، بازی‌های المپیک نیز برگزار می‌شوند و همین موضوع تبدیل به یک چالش عجیب برای باشگاه‌ها شده است.

با توجه به فشردگی بازی‌ها و احتمال بالای مصدومیت بازیکنان، باشگاه‌ها نگران آسیب‌دیدگی‌های پرتعداد و طولانی‌مدت هستند و در سمت دیگر علاقه بسیاری از بازیکنان به بازی در المپیک هم یه مشکل جدید است.

برخلاف یورو و کوپا آمه‌ریکا، باشگاه‌ها این حق را دارند که مانع شرکت بازیکنان‌شان در المپیک شوند و تاکنون باشگاه‌های زیادی اعلام کرده‌اند که به بازیکنان‌شان فقط حق شرکت در یک رقابت ملی را خواهند داد و بازیکنان باید از بین یورو/کوپا آمه‌ریکا و المپیک یکی را انتخاب کنند.

2026944

در جدیدترین مورد انزو فرناندز، ستاره آرژانتینی خط هافبک چلسی علاقه‌اش را برای شرکت در المپیک ابراز کرده است. او در مصاحبه‌ای گفت: «می‌خواهم در بازی‌های المپیک حضور داشته باشم. با خاویر ماسکرانو (سرمربی تیم المپیک) صحبت کردم و به او گفتم که می‌خواهم در المپیک باشم. بیایید ببینیم چلسی اجازه می‌دهد بروم یا نه.»

با این حال با توجه به دیدگاه اکثر باشگاه‌های اروپایی به‌نظر نمی‌رسد که چلسی اجازه حضور انزو فرناندز در هر دو تورنمنت کوپا آمه‌ریکا و المپیک را صادر کند.

دیدگاه‌ها