کد خبر : 2024315 | 07 خرداد 1403 ساعت 01:27 | 24.4K بازدید | 15 دیدگاه

ژاوی: هیچوقت در بارسا آرامش ذهن نداشتم!

ژاوی هرناندز پس از آخرین بازی بر روی نیمکت بارسلونا، احساساتش را در مورد جدایی از این باشگاه ابراز کرد.

ژاوی: هیچوقت در بارسا آرامش ذهن نداشتم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در روزی که ژاوی هرناندز آخرین بازی‌اش را به‌عنوان سرمربی این تیم سپری کرد، مقابل سویا به پیروزی ۲-۱ رسید. پس از اینکه ژاوی روز جمعه از بارسلونا اخراج و اعلام شد که در فصل آینده سرمربی بلوگرانا نخواهد بود، صحبت‌های پس از بازی او با خبرنگاران هم تحت تاثیر این موضوع قرار گرفت.

دلیل باشگاه برای اخراج چه بود؟
دیگر مهم نیست. بارسا ادامه خواهد داد. مهم نیست چه کسی مربی است و چه کسانی بازی می‌کنند، مهم بارسلوناست.

از تصمیم باشگاه ناراحت هستید؟
دیروز ناراحت بودم. امروز حتی ناراحت‌تر هستم. من می‌خواستم در بارسا بمانم اما ممکن نبود. این فوتبال است و مانند زندگی است. باید قبول کرد.

2026960

از دوران‌تان در بارسا راضی هستید؟
ما لحظات سختی را سپری کردیم و قطعا اشتباهاتی بوده و می‌توانستیم بهتر کار کنیم اما فکر می‌کنم کاری که در این شرایط سخت انجام دادیم به اندازه کافی مورد قدردانی قرار نگرفته است. در این فصل هم ما تمام تلاش‌مان را انجام دادیم اما شرایط بسیار سخت بود و نمی‌توانستیم با باشگاه‌های دیگر رقابت کنیم.

یعنی از دوران‌تان در بارسا راضی هستید؟
نمی‌توان به این سوال پاسخ داد. ما در شرایط عادی رقابت نکردیم. مشکلات زیادی وجود دارد. من هیچوقت نگفته‌ام کامل هستم، من هم در حال یادگیری‌ام اما به‌نظرم ما کارمان را در وسط یک زلزله انجام دادیم. ما هیچوقت آرامش ذهن نداشتیم. من خواستم ثبات داشته باشیم اما هیچوقت به آن نرسیدیم.

رابطه‌ات با بازیکنان؟
رابطه ما با بازیکنان شگفت‌انگیز است. این میراث ما خواهد بود.

دیدگاه‌ها