کد خبر : 2024316 | 07 خرداد 1403 ساعت 01:42 | 20.8K بازدید | 9 دیدگاه

ستاره بارسا: حیف شد که ژاوی از بارسا می‌رود

پدری، ستاره بارسلونا، ناراحتی‌اش را اخراج ژاوی هرناندز ابراز کرد.

ستاره بارسا: حیف شد که ژاوی از بارسا می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، پدری یکی از بازیکنان جوانی است که در بارسلونا زیر نظر ژاوی هرناندز فرصت‌های زیادی به‌دست آورد و موفق شد به خوبی پیشرفت کند و به یکی از بهترین هافبک‌های جهان تبدیل شود.

قطعا خبر اخراج ژاوی از بارسلونا که رابطه بسیار خوبی با بازیکنان، به‌خصوص جوانان داشت، خبر بسیاری بدی برای آنهاست. این موضوع را می‌توان از مصاحبه پدری هم فهمید.

این بازیکن که امشب برای آخرین بار زیر نظر ژاوی به میدان رفت، پس از دیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد برکناری این مربی صحبت کرد.

2026966

او گفت:«من با تماشای بازی‌های ژاوی و اینیستا بزرگ شدم. بازی زیر نظر ژاوی به‌عنوان سرمربی‌ام یک افتخار بود. برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم، او شایسته کسب افتخارات زیادی است.

او یک مربی و فرد بسیار کامل است و هم در داخل و هم خارج از بیرون به ما کمک زیادی کرده است. قطعا ندیدن او در بارسا ناراحت‌کننده و برای من خبر بدی است. برایش در قدم‌های بعدی آرزوی موفقیت می‌کنم.»

ستاره ۲۱ ساله در این فصل لالیگا زیر نظر ژاوی موفق به انجام ۲۴ بازی و ثبت ۴ گل و دو پاس گل شد. علاوه‌بر او، بازیکنان جوان بسیاری نظیر لامینه یامال، فرمین لوپز، گاوی و پائو کوبارسی هم تحت هدایت ژاوی پیشرفت زیادی کردند.

دیدگاه‌ها