کد خبر : 2024317 | 07 خرداد 1403 ساعت 01:38 | 13.4K بازدید | 9 دیدگاه

دانیله ده روسی: ناراضی و ناراحتم!

دانیله ده روسی از شکست رم مقابل امپولی بسیار ناراحت است و اصرار دارد که جالوروسی باید "بسیاری از چیزها" را بهبود بخشد.

دانیله ده روسی: ناراضی و ناراحتم!

به گزارش "ورزش سه"، ده روسی قبلاً با مدیر جدید فلورنت گیسولفی دیدار کرده است. ده روسی از شکست ۲-۱ رم مقابل امپولی در آخرین بازی فصل بسیار ناراضی بود و در مصاحبه بعد از بازی با دازن ناامیدی خود را پنهان نکرد.

او گفت: "در فوتبال چیزهای زیادی باعث ایجاد تفاوت می‌شود و چیزهای زیادی وجود دارد که باید بهبود پیدا کنند. ما در مورد تمرکز دفاعی، نگه داشتن توپ برای مدت طولانی و عدم ایجاد موقعیت گل صحبت می کنیم. ما نمی‌توانیم ضدحمله بزنیم و حتی تلاش هم نمی کنیم که بزنیم. این چیزی است که در این سطح باید تاوانش را پس بدهید."

پس، جالوروسی باید چه چیزهایی را در فصل آینده بهبود بخشد؟

ده روسی گفت: "ما چیزهای زیادی را ارزیابی خواهیم کرد. ما با تماشای این بازی و نه تنها آن آماده خواهیم شد. این بازی، چیزهای زیادی به ما آموخت. ما با چهار و سه مدافع بازی کردیم، اما چیز زیادی تغییر نکرد. گلی که آنها در دقایق پایانی زدند چیزی نیست که حتی با چهار مدافع بخوریم. ما در دوئل داخل محوطه جریمه خیلی ضعیف بودیم. ما نمی توانیم در سری A چنین گلی را دریافت کنیم. باید به این فکر کنیم، این چیزی است که مرا آزار می دهد. من نمی خواستم فصل را به این شکل تمام کنم."

رم این هفته مدیر ورزشی جدیدی به نام فلورن گیسولفی را معرفی کرد و ده روسی در مورد تقویت‌های احتمالی با این فرانسوی صحبت کرده است.

2026964

این سرمربی فاش کرد: "ما صحبت کردیم و بعد از ظهری را با هم گذراندیم و در مورد تیم و برخی از اسامی صحبت کردیم. ما هماهنگ هستیم. با این حال، صحبت کردن در مورد این موضوع در حال حاضر زودهنگام و بی احترامی است. نمی توانم بگویم که امشب بازی را دوست نداشتم. اگر می خواهید یک تیم بزرگ شوید، نباید در همچین بازی شکست بخورید."

پیروزی امپولی به این معناست که اوزه‌بیو دی فرانچسکو، سرمربی سابق ده روسی و سرمربی کنونی فروزینونه، به دسته پایین‌تر سقوط کرده است، زیرا اودینزه امشب با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید.

ده روسی در پایان گفت: "او در این فصل سزاوار سقوط نبود. این واقعیت که این گل دیرهنگام یک فرد و مربی را که به او احترام می گذارم مجازات کرد، بیشتر آزارم می دهد."

رم فصل را در رده ششم به پایان رسانده است و پیروزی آتالانتا مقابل تورینو به این معنی است که جالوروسی دیگر نمی تواند به لیگ قهرمانان راه یابد، چرا که آتالانتا موفق شده است جایگاهی در بین چهار تیم برتر کسب کند.

دیدگاه‌ها