کد خبر : 2024377 | 07 خرداد 1403 ساعت 12:18 | 14.7K بازدید | 19 دیدگاه

پیام مالکان جدید اینتر: باید به روزهای اوج برگردیم!

مالکان جدید اینتر پیامی خطاب به هواداران این تیم منتشر کردند تا تعهدشان به این باشگاه را ابراز کنند.

پیام مالکان جدید اینتر: باید به روزهای اوج برگردیم!

به گزارش "ورزش سه"، شرکت سونینگ با مدیریت خانواده ژانگ نتوانست وامی که از صندوق سرمایه‌گذاری آمریکایی اوک تری دریافت کرده بود را در موعد مقرر پس دهد و همین اتفاق باعث شد که این صندوق مالکیت باشگاه اینتر را در اختیار بگیرد و این موضوع نگرانی هواداران را به دنبال داشت.

حالا مالکان جدید این باشگاه از طریق سایت رسمی اینتر پیامی را برای هواداران این تیم منتشر کردند تا نشان دهند که می‌خواهند همچنین این تیم را به عنوان یکی از مدعیان اصلی در ایتالیا و اروپا حفظ کنند و با مدیران فعلی این باشگاه به همکاری ادامه خواهند داد.

2024868

در بخشی از پیام منتشر شده از سوی مالکان جدید آمریکایی آمده است: «خطاب به هواداران اینتر در هر جایی که هستند، امروز فصل جدیدی از همکاری بین اینتر و اوک تری باز شده است. ما مالکیت را در اختیار گرفتیم و می‌خواهیم تعهدمان را به شکوفایی و موفقیت این باشگاه اعلام کنیم.

از سال ۲۰۲۱ یکی از شرکای حامی اینتر بودیم و ارزش بسیاری برای میراث این باشگاه و تاریخ آن و همچنین روحیه سرکش هواداران و بازیکنانش قائل هستیم. اشتیاق و وفاداری شما ضربان قلب موفقیت ادامه دار اینتر خواهد بود. تمام تمرکز ما روی اطمینان از ثبات عملکرد و مالی اینتر برای کمک به موفقیت ادامه‌دار در زمین و بیرون از زمین خواهد بود. زنده باد اینتر!»

دیدگاه‌ها