کد خبر : 2024384 | 07 خرداد 1403 ساعت 12:36 | 49.5K بازدید | 17 دیدگاه

پیشنهاد غیرمنتظره هازارد: ستاره سابق سرمربی چلسی

ادن هازارد، ستاره سابق چلسی، معتقد است که سسک فابرگاس باید به عنوان جانشین مائوریسیو پوچتینو انتخاب شود.

پیشنهاد غیرمنتظره هازارد: ستاره سابق سرمربی چلسی

به گزارش "ورزش سه"، پوچتینو با وجود فصل دشوار و پر فراز و نشیبی که پشت سر گذاشت توانست چلسی را به جایگاه ششم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برساند اما در نهایت تصمیم گرفت که این تیم را پس از تنها یک سال حضور در لندن ترک کند.

مدیران این باشگاه در چند روز اخیر به صورت جدی جست‌وجو برای یافتن سرمربی جدید برای فصل آینده را آغاز کرده‌اند اما هنوز با هیچ یکی از گزینه‌هایی که در نظر دارند به توافق نرسیده‌اند. گزینه‌های مختلفی از روبرتو دی زربی تا ژاوی به عنوان سرمربی احتمالی این تیم مطرح شده‌اند.

2022199

اما هازارد که یکی از بهترین بازیکنان این تیم پیش از پیوستن به رئال مادرید در سال ۲۰۱۹ بود معتقد است که یکی از بازیکنان سابق این تیم که به تازگی وارد عرصه مربیگری شده باید هدایت این تیم را در فصل آینده به عهده بگیرد. این ستاره سابق تیم ملی بلژیک در پاسخ به این سوال که آیا روبرتو دی زربی گزینه مناسبی برای هدایت این تیم است به تاک اسپورت گفت: «شاید او گزینه مناسبی باشد. من همچنین دوستم که در تیم کومو است را در ذهن دارم. او می‌تواند سرمربی باشد.»

فابرگاس که پیش از این در فاصله سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۹ پیراهن چلسی را به تن داشت در حال حاضر دو سال است که در تیم کومو حضور دارد و از نوامبر سال گذشته سرمربی موقت این تیم شد و پس از انتخاب سرمربی در نقش دستیار ادامه داد. آنها توانستند به رقابت‌های سری آ ایتالیا صعود کنند.

دیدگاه‌ها