کد خبر : 2024407 | 07 خرداد 1403 ساعت 13:55 | 30.1K بازدید | 16 دیدگاه

پیام ژابی برای کروس: ممنونیم الگو! (عکس)

ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، به خداحافظی تونی کروس از دنیای فوتبال واکنش نشان داد.

پیام ژابی برای کروس: ممنونیم الگو! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کروس این هفته برای آخرین بار با پیراهن رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به میدان رفت و مراسمی خاص و ویژه برای تقدیر از این بازیکن که قرار است پس از رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ از دنیای فوتبال خداحافظی کند برگزار شد.

این ستاره آلمانی در دوازدهم خرداد ماه در دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برای آخرین بار برای رئال مادرید به میدان خواهد رفت و پس از آن راهی اردوی تیم ملی آلمان می‌شود تا در مسابقات یورو تیم ملی کشورش را همراهی کند و این آخرین تورنمنتی است که در آن حضور خواهد داشت. 

بسیاری از ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال در چند روز گذشته نسبت به تصمیم کروس برای خداحافظی از دنیای فوتبال واکنش نشان دادند و او را به‌خاطر عملکرد درخشانش در طول دوران حضورش در ترکیب رئال و تیم ملی آلمان تحسین کردند. 

2027079

حالا نوبت به ژابی رسیده است که در بخش نظرات عکسی که کروس از خودش در صفحه رسمی اینستاگرامش به نمایش گذاشته بود نسبت به این بازیکن رئال ادای احترام کرد و نوشت: «الگو. ممنونیم تونی.» شایعات بسیاری درباره احتمال حضور این مربی اسپانیایی روی نیمکت رئال پس از جدایی کارلو آنچلوتی به گوش می‌رسد و او هم هرگز علاقه‌اش به این تیم را پنهان نکرده است.

دیدگاه‌ها