کد خبر : 2024409 | 07 خرداد 1403 ساعت 14:03 | 31K بازدید | 53 دیدگاه

در مورد قراردادم تا بعد از جام حذفی صحبت نمی‌کنم

اوزونیدیس: سرخابی‌ها درباره داوری صحبت نکنند

سرمربی یونانی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان معتقد است قضاوت‌های داوری با توجه به شرایط فوتبال ایران، به سود پرسپولیس و استقلال بوده و نیازی به صحبت در مورد آن ندارند.

اوزونیدیس: سرخابی‌ها درباره داوری صحبت نکنند

به گزارش "ورزش سه"، مارینوس اوزونیدیس سرمربی یونانی گل‌گهر سیرجان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال در هفته بیست و نهم فوتبال ایران حضور پیدا کرد و در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: بازی بسیار سختی داریم و این را می‌دانیم. ما مقابل تیمی بازی می‌کنیم که برای قهرمانی می‌جنگد اما اطلاع داریم که این تیم تحت فشار زیادی است و به‌خاطر همین مهم است که خیلی خوب شروع کنیم تا فشار آنها را بیشتر کنیم و یک نتیجه خوب بگیریم. در بازی آخر نتیجه‌ای که شایسته‌اش بودیم را نگرفتیم؛ نه برای اینکه آنها از ما بهتر باشند بلکه ما روز خوبی نداشتیم.

ویدئو: 333885

او ادامه داد: در بسیاری از بازی‌ها بهتر از حریف بودیم ولی به اشتباه، موقعیت‌هایمان را از دست دادیم. با این حال مهم است که در 2 بازی باقی‌مانده بهترین عملکرد را داشته باشیم تا نتیجه مورد نظرمان را بگیریم. در نیمه نهایی جام حذفی هم باید شرکت کنیم و این مهم است که فصل را با نتایج خوبی به پایان برسانیم.

* مصدومیت‌های زیادی در طول فصل داشتید ولی وضعیت کنونی گل‌گهر چگونه است؟
ما بیشتر از قبل مصدوم داریم! متاسفانه مصدومان زیادی در نیم فصل دوم داریم و در نیم فصل دوم بازیکن زیادی هم نگرفته‌ایم چون انتظار این میزان مصدومیت را نداشتیم. من منتظر هستم بعد از تمرین وضعیت 3-4 بازیکن را بازبینی کنم و با دکترمان درباره ریسک بازی کردنشان صحبت کنم.

ویدئو: 333886

* تیم استقلال صحبت‌های زیادی درباره داوری داشته، این چقدر روی داور فردا اثر می‌گذارد؟
من بازیکن یک تیم بزرگ و سرمربی یک تیم بزرگ بودم و شرایط آنها را درک می‌کنم. داور فقط به‌خاطر این دو رقیب تحت فشار است. تیم‌های زیادی در مورد داوری صحبت می‌کنند اما بهتر است تیم‌های استقلال و پرسپولیس حرفی نزنند چون این دو تیم شرایط خاص‌تری نسبت به بقیه دارند. خیلی عادی است و دیدیم که VAR فقط در بازی آنها استفاده می‌شود. طبیعی است چون برای قهرمانی می‌جنگند چون یک اشتباه سرنوشت آنها را عوض می‌کند و من هم دخالتی ندارم، فقط در مورد رویه تیم خودم صحبت می‌کنم. صادقانه بگویم هر دوی آنها شایسته قهرمانی هستند.

ویدئو: 333887

* قراردادت با گل‌گهر چگونه خواهد بود؟
وقتی که آخر فصل می‌شود، نتایج دلخواه ما نبوده، تمرکز به سمت مسائل دیگر می‌رود. مشخصا قرارداد من تا آخر امسال بوده ولی من نمی‌خواهم صحبت کنم چون می‌خواهم یک همکاری خوب داشته باشم و بعد از دو بازی لیگ و بازی‌های جام حذفی در مورد این صحبت کنیم. در مورد قرارداد صحبت نمی‌کنم چون شخصی است.

دیدگاه‌ها