کد خبر : 2024474 | 07 خرداد 1403 ساعت 18:56 | 11.2K بازدید | 9 دیدگاه

پس از یک ماه: امری دوباره با ویلا تمدید کرد!

اونای امری یک ماه پس از تمدید قرارداد رسمی با استون ویلا، قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا کرده است.

پس از یک ماه: امری دوباره با ویلا تمدید کرد!

به گزارش "ورزش سه"، استون ویلا تایید کرد که اونای امری، سرمربی باشگاه، قراردادی 5 ساله جدید امضا کرده است. این مربی اسپانیایی فصل اخیر استون ویلا را به مقام چهارم لیگ برتر رساند و برای اولین بار آن‌ها را به لیگ قهرمانان اروپا رساند.

امری در تاریخ 23 آوریل قرارداد جدیدی با استون ویلا امضا کرده بود که او را تا سال 2027 در این باشگاه نگه می‌داشت و یک ماه پس از این توافق، قرارداد جدید او تا سال 2029 اعتبار خواهد داشت.

امری که از زمان ورودش در سال 2022 به طور کامل این باشگاه را متحول کرد، تیم را از رده هفدهم جدول به رتبه هفتم در اولین دوره مربیگری خود رساند و برای اولین بار در 13 سال گذشته، این تیم را به رقابت‌های اروپایی بازگرداند.

2027167

اونای امری گفت: "خیلی خوشحالم در راه مربیگری و قبول مسئولیت باشگاه قدم برمی‌دارم. از زمانی که به ویلا آمدم، همیشه بهترین محیط و ساختار را برای توسعه پروژه‌ای با بالاترین جاه طلبی داشتیم.

تمام ساختار باشگاه همراه ما دیدگاه و اهداف یکسانی داریم. یک ارتباط بسیار عالی در استون ویلا وجود دارد. عنصر حمایت هواداران نیز باعث ایجاد تفاوت می‌شود. واقعا هیجان زده هستیم که این سفر را بدون هیچ محدودیتی به سمت رویاهایمان ادامه دهیم."

2027168

دیدگاه‌ها