کد خبر : 2024481 | 08 خرداد 1403 ساعت 06:36 | 69.4K بازدید | 36 دیدگاه

غیبت عجیب هفت گلزن استقلال برابر گل‌گهر!

هفت بازیکن استقلال که سابقه چهارده بار گلزنی برابر گل گهر را در کارنامه دارند، به دلایل متفاوتی در بازی امروز حضور نخواهند داشت.

غیبت عجیب هفت گلزن استقلال برابر گل‌گهر!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال تهران در بازی حساس مقابل گل گهر سیرجان با چالش بزرگی مواجه است، چرا که چندین گلزن اصلی خود را به دلیل مصدومیت یا جدایی در اختیار ندارد. کوین یامگا، وینگر فرانسوی و یکی از بهترین گلزنان استقلال، به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه چشم که در اواسط فصل به آن دچار شد، در این دیدار غایب است. یامگا تا کنون پنج بار مقابل گل گهر موفق به گلزنی شده و نبود او به عنوان مهمترین غایب استقلال، ضربه بزرگی به تیم وارد می‌کند.

علاوه بر یامگا، بازیکنانی مانند هروویه میلیچ، مهدی مهدی‌پور، محمد محبی، مهدی قایدی، وریا غفوری و رضا میرزایی نیز به دلیل مصدومیت یا جدایی از تیم، در بازی فردا حضور نخواهند داشت. این 6 بازیکن تا کنون 9 بار دروازه گل گهر را باز کرده‌اند و غیبت آنها بار سنگینی را بر دوش تیم و کادر فنی می‌گذارد. هر یک از این بازیکنان نقش مهمی در موفقیت‌های گذشته استقلال مقابل گل گهر داشته‌اند.

2027180

محمد حسین مرادمند، تنها بازیکنی است که در ترکیب فعلی استقلال حضور داشته و سابقه گلزنی برابر گل گهر را دارد که البته او نیز وضعیت نامشخصی برای بازی فردا دارد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، دو بازی قبلی استقلال برابر فولاد و نساجی را از دست داده بود و مشخص نیست که آیا برای این بازی آماده خواهد شد یا نه. حضور یا عدم حضور مرادمند می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در استراتژی دفاعی استقلال داشته باشد.

2013109

استقلال برای جبران غیبت این بازیکنان کلیدی باید به بازیکنان دیگر و ترکیب‌های جدید تکیه کند. جواد نکونام، سرمربی استقلال، با چالش بزرگی روبرو است تا بتواند ترکیبی مناسب و استراتژی مؤثری برای این دیدار حیاتی ارائه دهد. با توجه به اهمیت این بازی در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، استقلال باید تمامی تلاش خود را به کار گیرد تا بهترین نتیجه ممکن را به دست آورد.

هواداران استقلال امیدوارند که تیم محبوبشان بتواند با استفاده از داشته های فعلی، از سد گل گهر عبور کرده و با توقف احتمالی پرسپولیس مقابل شمس آذر، به صدر جدول رده بندی بازگردند.

دیدگاه‌ها