کد خبر : 2024482 | 07 خرداد 1403 ساعت 19:33 | 39.2K بازدید | 32 دیدگاه

تن‌هاخ علیه جانشین کلوپ: او را زیادی بزرگ کرده‌اند!

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید دستاوردهای آرنه اسلوت در فاینورد بیش از حد بزرگنمایی شده است.

تن‌هاخ علیه جانشین کلوپ: او را زیادی بزرگ کرده‌اند!

به گزارش "ورزش سه"، ممکن است اریک تن‌هاخ فصل بعدی روی نیمکت منچستریونایتد حضور نداشته باشد، اما می‌گوید که آرنه اسلوت، سرمربی جدید لیورپول، آنچنان که باید مربی بزرگی نیست.

تن‌هاخ که این هفته با غلبه بر منچسترسیتی، یونایتد را به فینال جام حذفی رساند بر این باور است که عملکرد اسلوت در فاینورد در مقایسه با کاری که پیتر بوس در پی اس وی آیندهوون به عنوان قهرمان اردیویسه انجام داده، بیش از حد پررنگ شده است.

تن‌هاخ به سایت فوتبال اینترنشنال هلند گفت: "مردم بیش از حد در مورد فاینورد بزرگ‌نمایی می‌کنند. فاینورد امسال خوب بود، اما در صدر نبود. پی اس وی آیندهوون در همه زمینه‌ها دو سطح بهتر بود. از نظر تسلط بر توپ، از نظر فشار آوردن، از نظر انگیزه، بهتر بودند.

بوش و همکارانشان این کار را انجام دادند، اما بقیه اعضای باشگاه نیز به خوبی کنار هم قرار گرفته بودند. آیندهوون در این مسافت طولانی بهتر از بقیه بود، حتی خیلی بهتر از فاینورد."

2027182

او سپس وضعیت خودش در منچستریونایتد را با اسلوت در لیورپول مقایسه کرد و گفت: "یورگن کلوپ و پپ لیندرز یک پایه قوی از خود بر جای گذاشته‌اند. اسلوت نسبت به زمانی که از هلند به منچستریونایتد رفتم، موقعیت بهتری نسبت به من دارد. هم از نظر ساختار در باشگاه، هم از نظر تعادل در انتخاب. سال گذشته لیورپول یک تغییر در تیم داشت. سپس افرادی مانند فابینیو و جردن هندرسون رفتند. فصل گذشته در لیورپول، آن‌ها بخشی از سالی که ما اکنون داشتیم را با مصدومیت‌های زیاد پشت سر گذاشتند."

دیدگاه‌ها