کد خبر : 2024532 | 07 خرداد 1403 ساعت 22:50 | 29.6K بازدید | 27 دیدگاه

چهار پاس گل در چهار بازی خانگی اخیر:

ستاره استقلال در آزادی شیر می‌شود! (عکس)

مدافع گلساز استقلال انگیزه زیادی برای بازی مقابل گل‌گهر خواهد داشت.

ستاره استقلال در آزادی شیر می‌شود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل جلالی، فول‌بک آماده استقلال، دو بازی دیگر فرصت دارد تا با ارسال پاس گل علاوه بر اینکه تیمش را در موقعیت گلزنی و پیروزی قرار دهد جایگاهی که یک فصل برای آن تلاش‌ کرده است را هم به دست آورد و عنوان گلسازترین بازیکن فصل را برای خود کند.

جلالی به همراه ریکاردو آلوز با 10 پاس گل در صدر جدول گلسازترین بازیکنان لیگ حضور دارد و این احتمال بالا خواهد بود که ریکی‌آلوز در دو بازی باقی‌مانده پاس گل ارسال کند و به همین دلیل او با انگیزه‌ای زیادی در حملات استقلال شرکت می‌کند و حمایت هم‌بازیانش را هم برای پوشش فضای پشت سر خود دارد تا با ریسک بیشتری در حملات حاضر شود.

جلالی در بازی فولاد موفق به ارسال پاس گل شد اما در بازی با نساجی توفیقی نداشت تا در روند فوق‌العاده این بازیکن وقفه ایجاد شود و نتواند یازدهمین پاس گل فصل خود را ارسال کند و همبازیانش را در موقعیت گلزنی قرار دهد.

2027287

او در تمرین استقلال انگیزه و روحیه‌ بالایی نشان داد و با آمادگی کامل منتظر آغاز بازی گل‌گهر خواهد بود، البته تقابل او با ابوالفضل رزاق‌پور که از بهترین بازیکنان گل‌گهر سیرجان بوده، جذاب خواهد بود و کار ساده‌ای برای نفوذ و ارسال نخواهد داشت. البته با توجه به اینکه رزاق‌پور میل هجومی بالایی دارد، جلالی می‌تواند از فضای ایجاد شده پشت سر این بازیکن به خوبی استفاده کند و حملاتی را روی دروازه گل‌گهر ایجاد کند.

جلالی در بازی رفت مقابل گل‌گهر موفق به ارسال پاس گل نشد و در صورتی که مقابل این تیم هم بتواند موثر باشد یک تیم دیگر را هم با بازی خوب خودش تحت تاثیر قرار داده است، او در سه بازی از چهار بازی خانگی اخیر استقلال موفق به ارسال پاس گل شده و در این سه مسابقه چهار پاس گل ارسال کرده است.

دیدگاه‌ها