کد خبر : 2024545 | 08 خرداد 1403 ساعت 05:55 | 8.1K بازدید | 37 دیدگاه

آلومینیوم-سپاهان، خامه روی کیک برای حسینی!

شاگردان مجتبی حسینی با پیروزی مقابل سپاهان دو اتفاق مهم رقم خواهند زد.

آلومینیوم-سپاهان، خامه روی کیک برای حسینی!

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی در این فصل مسابقات لیگ برتر با توجه به شرایط عجیب و سختی که آلومینیوم اراک پشت سر گذاشت همچنان تیم خود را در بالای جدول نگه‌داشت و در صورت پیروزی مقابل سپاهان به دو هدف مهم دست پیدا خواهد کرد!

پیروزی مقابل سپاهان می‌تواند برای آلومینیوم با صعود دو پله‌ای و حضور در جایگاه پنجم جدول همراه باشد و این یک اتفاق مهم برای باشگاه آلومینیوم خواهد بود که بعد از 4 تیم مدعی که در ابتدای فصل پیش‌بینی می‌شد آنها بالاترین رتبه را در بین تیم‌های دیگر لیگ برتر به دست آورند و به نوعی آنها بین تیم‌هایی که کاندید قهرمانی لیگ برتر نبودند قهرمان خواهند شد!

2027305

یک اتفاق دیگر که با شکست سپاهان برای آنها رقم خواهد برد، دبل کردن تیم پرمهره سپاهان در دو بازی رفت و برگشت خواهد بود که می‌تواند اتفاقی مهم و دستاوردی بزرگ برای مجتبی حسینی و شاگردانش باشد که در اصفهان هم سپاهان را شکست دهند و 6 امتیاز کامل را مقابل آنها به دست آورند!

در حال حاضر ملوان و شمس‌آذر که تیم‌های بالاتر از آلومینیوم اراک هستند مقابل تراکتور و پرسپولیس به میدان خواهند رفت و با توجه به بازی‌های سختی که آنها دارند صعود آلومینیوم به رده پنجم جدول دور از انتظار نخواهد بود، آنها حتی اگر در این هفته هم به رده پنجم صعود نکنند این شانس را خواهند داشت تا با کسب پیروزی مقابل سپاهان بدون توجه به نتیجه بازی ملوان و تراکتور در هفته پایانی مقابل قوهای سپید به پیروزی برسند و بالاتر از آنها در جدول مسابقات لیگ قرار بگیرند.

بازی سپاهان و آلومینیوم اراک یکی از بازی‌های جذاب این هفته خواهد بود که تیم‌ها بدون استرس قهرمانی یا سقوط با تمام توان و با شرایط روحی روانی مناسب مقابل هم خواهند رفت و فوتبال زیبایی ارائه خواهد شد.

دیدگاه‌ها