کد خبر : 2024572 | 08 خرداد 1403 ساعت 11:00 | 27.3K بازدید | 60 دیدگاه

درخشان: بهترین تیم ایران باید قهرمان شود

سرمربی سابق و پیشکسوت فعلی سرخ‌ها مثل دیگر هم‌قطارانش می‌گوید بازیکنان پرسپولیس فقط باید روی بازی‌های خودشان متمرکز باشند.

درخشان: بهترین تیم ایران باید قهرمان شود

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی سابق پرسپولیس با تمجید از تغییرت اوسمار در بازی با استقلال خوزستان و تاکید روی اینکه کامبک سرخ‌ها در بین دو نیمه آن بازی رخ داد در پاسخ به این سوال که اگر گولسیانی به بازی شمس آذر نرسد دفاع پرسپولیس دچار مشکل نخواهد شد،گفت: ان‌شاءالله که گولسیانی می‌رسد. اما اگر نرسد هم حتماً بازیکنان خط دفاعی پرسپولیس آن اشتباهات قبلی را تکرار نخواهند کرد.

او درباره شایعه تعلق خاطر رنگی مدیرعامل و سرمربی تیم قزوینی به استقلال واینکه ممکن است این مسئله روی بازی‌شان مقابل پرسپولیس تأثیر بگذارد گفت: من فکر نمی‌کنم اینها هیچ تأثیری روی نتیجه و بازی تیم میزبان داشته و تعیین‌کننده باشد چون از تیم استقلال خوزستان که ما استقلالی‌تر نداریم. این تیم هم با همه توانش بازی کرد اما در نهایت باخت.

درخشان درباره تقابل با شمس آذر گفت: آنها تیمی نیستند که بتوانند مقابل پرسپولیس ریسکی بازی کنند چون اگر اینطوری بازی کنند به بدترین شکل ممکن تنبیه خواهند شد.

1878415

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: در حال حاضر تکلیف قهرمانی در دستان پرسپولیس است به همین دلیل بازیکنان باید تمام خواسته‌های سرمربی را در زمین پیاده کرده و با برد از زمین خارج شوند. آنها نباید به بازی‌های تیم رقیب کاری داشته باشند، چون وقتی برنده شوند نتایج رقیب برای آنها کاملاً بی‌معنی خواهد شد و تأثیری در قهرمانی نخواهد داشت. قرعه و سایر موارد هم بحث‌های حاشیه‌ای است چون تیمی که قدرت قهرمانی دارد و بهترین تیم به لحاظ فنی در لیگ ایران است باید قهرمان شود. هواداران هم باید تمام قد از اوسمار و تیمشان حمایت کنند و به هیچ مسئله دیگری فکر نکنند تا مثل بازی مقابل استقلال خوزستان باز هم نقش پررنگی در برد ایفا کنند.

دیدگاه‌ها