کد خبر : 2024626 | 08 خرداد 1403 ساعت 12:27 | 88.1K بازدید | 126 دیدگاه

سعید معروف دردسر بزرگ والیبال ایران!

مقایسه شدن با سعید معروف باعث شده که پاسورهای تیم ملی والیبال ایران تحت فشار زیادی قرار بگیرند.

سعید معروف دردسر بزرگ والیبال ایران!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل آرژانتین فشارها روی محمد طاهر وادی افزایش یافت. وادی از آن دست بازیکنان کم حاشیه‌ای است که خیلی سعی نمی‌کند بازی نمایشی از خود ارائه دهد و بیشتر انرژی‌اش را روی این می‌گذارد که پاس سالم در اختیار مهاجمان تیم ملی قرار دهد.

با این وجود یکی دو اشتباه این بازیکن در جریان دیدار برابر آرژانتین باعث شد که انتقادات از این بازیکن اوج بگیرد. البته می‌توان گفت که یکی از مشکلات والیبال ایران در این بخش به این موضوع مربوط می‌شود که هر پاسور دیگری با سعید معروف مقایسه می‌شود. معروف که حدود یک دهه در تیم ملی والیبال ایران درخشید و خود را در قامت یکی از بهترین پاسورهای جهان معرفی کرد.

2027393

البته قطعاً مقایسه کردن کار درستی نیست اما هواداران والیبال احتمالاً ناخودآگاه هنگام تماشای یک بازی تیم ملی به یاد سعید معروف می‌افتند و پاسورهای فعلی تیم را با او مقایسه می‌کنند که این کار درستی نیست. پاسورهای کنونی تیم ملی والیبال ایران یعنی محمد طاهر وادی و جواد کریمی نیز توانایی‌های خاص خود را دارند و حال حاضر به نظر می‌رسد که به جای تخریب باید به آنها روحیه داد تا در ادامه لیگ ملت‌ها بتوانند وضعیت بهتری پیدا کنند.

دیدگاه‌ها