کد خبر : 2024632 | 08 خرداد 1403 ساعت 12:39 | 40.6K بازدید | 19 دیدگاه

روایت ستاره رئال: مادرم از فقر اشک می‌ریخت

اندریک، ستاره جدید رئال مادرید، صحبت‌های جالب و تاثیرگذاری را درباره شرایط خانواده‌اش مطرح کرده است.

روایت ستاره رئال: مادرم از فقر اشک می‌ریخت

به گزارش "ورزش سه"، اندریک با درخشش خیره کننده در ترکیب پالمیراس توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرد و رقابتی جدی بر سر به خدمت گرفتن او شکل گرفت که در نهایت رئال مادرید بود که توانست در این رقابت به پیروزی برسد و او را جذب کند.

این بازیکن قرار است از تابستان پیش رو به ترکیب رئال مادرید اضافه شود و پیش‌بینی می‌شود که یکی از اعضای درخشان خط حمله آتشین رئال مادرید در فصل آینده باشد و بتواند عملکرد خوبی را در کنار وینیسیوس جونیور، رودریگو و کیلیان امباپه در ترکیب این تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی به نمایش بگذارد.

1993363

این بازیکن در گفتگویی که به تازگی انجام داده صحبت‌هایی جالبی را درباره شرایط خانواده‌اش مطرح کرده است: «مادر من عادت داشت در حمام به خاطر فقر و شرایط بد خانواده ما گریه کند اما او خیلی زن‌تر از این حرف‌ها بود که بچه‌هایش را بدون غذا بگذارد. خانواده من برای رها کردن به دنیا نیامده، بلکه برای فوتبال به دنیا آمده است.»

او همچنین درباره ارتباطش با وینیسیوس گفت: «وینی خیلی خوب از من استقبال کرد، او به من چیزهای بسیاری درباره این شهر و باشگاه و تیم گفت. من اطمینان دارم که او خیلی به من کمک خواهد کرد، خصوصا در زمین بازی.»

دیدگاه‌ها