کد خبر : 2024784 | 08 خرداد 1403 ساعت 21:52 | 41.5K بازدید | 10 دیدگاه

قیمت‌گذاری یونایتد: این ستاره فروشی است

کاسمیرو به فکر ترک منچستریونایتد است و این باشگاه انگلیسی هم قیمت فروش او را مشخص کرده است.

قیمت‌گذاری یونایتد: این ستاره فروشی است

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو 32 ساله در سال 2022 با قراردادی به ارزش 70.7 میلیون یورو از رئال مادرید به منچستریونایتد پیوست، اما طبق گزارش گل برزیل، این باشگاه انگلیسی اکنون حاضر است او را با مبلغ 35 میلیون یورو بفروشد.

باشگاه‌های الاهلی و القادسیه عربستان سعودی برای جذب کاسمیرو با یکدیگر در حال رقابت هستند و قرار است تابستان امسال با این بازیکن برزیلی وارد مذاکره شوند.

2027635

النصر همچنین علاقه‌مند است تا کاسمیرو دوباره با کریستیانو رونالدو همبازی شود اما حضور مارسلو بروزوویچ، هافبک سابق اینترمیلان به این معناست که جذب کاسمیرو در حال حاضر اولویت النصر نخواهد بود.

ارزش کاسمیرو در حال حاضر طبق آخرین به‌روز رسانی ترانسفر مارکت 23.4 میلیون یورو است که از زمان پیوستن او به منچستریونایتد به شدت کاهش یافته است. ارزش این بازیکن برزیلی تنها یک ماه قبل از ترک رئال مادرید 68.6 میلیون یورو بود.

2027634

او فصل گذشته همراه یونایتد قهرمانی در جام اتحادیه را تجربه کرد و به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. با این حال، فرم او در فصل اخیر نوسان زیادی داشت.

هنوز دو سال از قرارداد این بازیکن 32 ساله با شیاطین سرخ باقی مانده اما این احتمال وجود دارد که کاسمیرو تابستان امسال الدترافورد را ترک کند و احتمالاً گام بعدی او در عربستان سعودی خواهد بود.

دیدگاه‌ها