کد خبر : 2024804 | 08 خرداد 1403 ساعت 23:07 | 10.4K بازدید | 26 دیدگاه

حسینی: بازیکن سپاهان یک گل استثنایی زد

مجتبی حسینی می‌گوید باید روی نقطه ضعف‌شان مبنی بر زود گل خوردن در نیمه‌ اول کار کنند.

حسینی: بازیکن سپاهان یک گل استثنایی زد

به گزارش "ورزش سه"، سید مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک، در نشست خبری پس از بازی مقابل سپاهان گفت: همان‌طور که ملاحظه کردید بازی بدی نبود، اما کلید بازی گلی بود که ما خوردیم آن هم به دلیل کیفیت خوب بازیکن آن‌ها که یک گل استثنایی زد. فکر می‌کنم بچه‌های ما زحمت خودشان را کشیدند. فوتبال بدی بازی نکردیم اما آن تیم حرفه‌ای‌تر و باتجربه‌تر بود و از تک موقعیت نصفه و نیمه‌ای که داشتند بهترین استفاده را کردند. بعد از کلی که خوردیم بازی کانل دست ما بود و بچه‌های ما خیلی سعی کردند که خلق موقعیت کنند و بازی را برگردانند ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد. به تیم خوب سپاهان تبریک می‌گویم اما این جیزی از ارزش‌های تیم‌ ما و زحماتی که کشیدیم کم نمی‌کند. بجه‌های خوبی داریم و ان‌شاءالله بتوانیم چهار روز دیگر بازی لیگ‌مان را با یک برد تمام کنیم. یک مقدار فشردگی بازی‌ها و کمبود بازیکن در این دو سه هفته ما را خیلی عذاب داد ولی ان‌شاءلله که بازی آخرمان را به بهترین شکل تمام کنیم.

او درباره احتمال دوباره بازی با سپاهان در جام حذفی گفت: ما اول لیگ را داریم و بعد از آن هم تیم رفسنجان را داریم. زود است که بخواهیم در این مورد صحبت کنیم.

حسینی درباره گل خوردن پیاپی تیم در نیمه‌های اول بازی‌های اخیر تیمش و عدم بازگشت آن گفت: واقعیت است و من تنها ایرادی که می‌توانم از بچه‌ها بگیرم همین است که متاسفانه ما در بازی‌های خانگی‌مان گل می‌خوریم و این واقعا کار را برای ما سخت کرده است. شما نمی‌توانید همیشه بازی را برگردانید. در بازی‌هایی که اینجا داشتیم، علی رغم همه توصیه‌هایی که می‌کنیم گل اول را ما می‌خوریم. ان‌شاءالله که بچه‌هایمان درس گرفته باشند چون واقعا کار سختی است که گل بخوریم و بخواهیم بازی را برگردانیم در هر بازی نمی‌توانیم و این مشکلی است که ما داریم و خیلی هم روی آن فکر کرده‌ایم. ان‌شاءالله که درس بگیریم و دیگر از این اتفاقات نیفتد.

دیدگاه‌ها