کد خبر : 2024854 | 09 خرداد 1403 ساعت 00:41 | 14.8K بازدید | 8 دیدگاه

کلوپ: پس از ازدواجم، لیورپول بهترین تصمیمم بود

یورگن کلوپ، سرمربی سابق لیورپول، در مراسم «یک شب با کلوپ» یک بار دیگر با قرمزها خداحافظی کرد.

کلوپ: پس از ازدواجم، لیورپول بهترین تصمیمم بود

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ که در اواسط فصل ۲۴-۲۰۲۳ اعلام کرد در پایان فصل از لیورپول جدا خواهد شد، چند روزی است که دوران استراحتش را آغاز کرده است اما امشب یک بار دیگر به لیورپول برگشت و با باشگاه سابقش خداحافظی کرد.

مراسم «یک شب با کلوپ» به پاس زحمات و افتخارات این مربی آلمانی در دوره ۹ ساله حضورش در لیورپول برگزار می‌شود و مهمان ویژه آن هم خود کلوپ است که در صحبت‌هایش، پس از تشکر از هواداران و اعضای باشگاه، پیامی احساسی به آنها داد.

او گفت: «بسیار خوب، من سعی کردم خودم را در شرایطی مناسب قرار دهم و ناراحت نشوم تا یک خداحافظی مناسب دیگر داشته باشیم. از همه کسانی که به برگزاری این مراسم کمک کردند تشکر می‌کنم.

2027749

قطعا همه ما ناراحتیم. ۹ سال بود که در اینجا بودم و به همدیگر عادت کرده بودیم. یک خانواده بودیم. مگر می‌شود از جدایی ناراحت نشد؟ اما باید پایان را قبول کرد. حالا وقت تغییرات است، هم برای من و هم باشگاه.»

کلوپ در حین این صحبت‌ها نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد و شروع به گریه کرد. او سپس ادامه داد: «پس از ازدواج با اولا، پیوستن به لیورپول بهترین تصمیم زندگی من بود. من همیشه سپاسگزار لیورپول و اعضایش خواهم بود. از شما متشکرم.»

او سپس در مورد انتخاب آرنه اسلوت به‌عنوان سرمربی لیورپول گفت: «با او صحبت کرده‌ام. می‌دانم که مناسب لیورپول است و ایده‌های جذابی دارد. برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.»

دیدگاه‌ها