کد خبر : 2024875 | 09 خرداد 1403 ساعت 07:43 | 11.5K بازدید | 7 دیدگاه

آزادی چهره خاص فصل نساجی و تیم الهامی

مهاجم ۲۴ ساله فوتبال ایران شمار گل‌های فصل خودش را به عدد ۸ رساند.

آزادی چهره خاص فصل نساجی و تیم الهامی

به گزارش "ورزش سه"، در هفته ماقبل پایانی لیگ بیست و سوم، تیم نساجی مازندران که با حضور ساکت الهامی خودش را از منطقه سقوط دور کرده بود، برای قطعی کردن بقای خود در لیگ بیست و سوم به مصاف هوادار می‌رفت. این بازی برای شاگردان او اهمیت زیادی داشت و با توجه به اطلاع از شرایط موجود در بازی‌های همزمان، تیم الهامی تحت فشار قرار گرفته بود که مهاجم اول تیم او یعنی محمدرضا آزادی با نمایشی فوق العاده زمینه‌ساز برد پرگل تیمش در این بازی شد.

در نیمه نخست و در شرایطی که بازی با نتیجه بدون گل ادامه داشت، او از شلوغی محوطه جریمه استفاده کرد و موفق شد در ادامه اثرگذاری امیر محمد هوشمند و تعلل صائب محبی، گل اول بازی را به ثمر برساند.

آزادی که از بازیکنان جوان فوتبال ایران است، با توجه به توانایی سرزنی و دقت در شوت‌زنی، از مهاجمان آینده‌دار فوتبال ایران محسوب می‌شود توانست در این بازی هم گل دوم را با پای راست خود در دقیقه ۶۲ بازی به ثمر برساند تا شب خوب او تکمیل شود.

2027766

آزادی در ادامه، پیروزی ۵ بر صفر تیمش مقابل هوادار را از روی نیمکت دنبال کرد ولی این امید را به هواداران نساجی داد که با توجه به توانمندی بالایی که دارد در فصل بعد اجازه نخواهد داد که باز هم کار نساجی برای بقا به هفته‌های پایانی بکشد.

او در ۲۶ بازی، ۸ گل برای نساجی به ثمر رسانده و همچنین در لیگ قهرمانان آسیا نیز 4 گل دیگر ثبت کرد تا در مجموع ۳۳ بار حضور در ترکیب نساجی، ۱۲ گل برای این تیم به ثمر رسانده باشد. 

این آمار مشخصا نشان می‌دهد او نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت داشته اما قطعا خودش هم از میزان بالا بودن فشار فوتبال ایران علی الخصوص برای مهاجمان جوان آگاه است.

عکس‌ها: معین نادری

دیدگاه‌ها