کد خبر : 2024885 | 09 خرداد 1403 ساعت 09:20 | 27.5K بازدید | 17 دیدگاه

دستکش پورحمیدی سفید ماند! (عکس)

پورحمیدی برای دستکش طلایی باید بازی صنعت نفت را بدون گل خورده سپری کند.

دستکش پورحمیدی سفید ماند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با وجود پیروزی سه گله و نمایش برتر تراکتور مقابل ملوان، این بازی چندان به کام حسین پورحمیدی شیرین نیامده است. او در این بازی نمایش خوبی داشت اما دریافت گل در نیمه اول از محمدرضا سلیمانی باعث شد تا کلین‌شیت او از بین برود و روی عدد 17 باقی بماند.

این در حالی است که سیدحسین حسینی در دیدار برابر گل‌گهر دروازه خود را بسته نگه داشت تا یک کلین شیت کمتر را جبران کند و در صدر جدول برترین گلرها به حسین پورحمیدی برسد و دوباره مدعی دستکش طلا شود.

نکته جالب در مورد حسینی اینکه او یک بازی کمتر انجام داده و به همین دلیل در صورت تساوی در آمار، بالاتر از حسین پورحمیدی قرار خواهد گرفت تا به این ترتیب پورحمیدی برای گرفتن جایزه خود به خط حمله پیکان امیدوار شود.

2027781

با این حال بسته نگه داشتن دروازه در 18 بازی نیز آمار بسیار خوبی است که پورحمیدی می‌تواند با درخشش برابر صنعت نفت آبادان آن را ثبت کند و از نظر شخصی فصل موفقی را پشت سر بگذارد.

این در شرایطی است که او در فصل جاری به دلیل اشتباه فردی در چند بازی به شدت مورد حمله هواداران تراکتور قرار گرفت اما در ادامه توانست ریکاوری خوبی داشته باشد و با آمادگی به دروازه تیمش بازگردد.

عکس: رضا اصولی

دیدگاه‌ها