کد خبر : 2024929 | 09 خرداد 1403 ساعت 11:59 | 47K بازدید | 55 دیدگاه

رودریگو:

رویای من حضور در رئال بود و هرگز جدا نمی‌شوم

رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، به شایعات مبنی بر احتمال جدایی‌اش از این باشگاه واکنش نشان داد.

رویای من حضور در رئال بود و هرگز جدا نمی‌شوم

به گزارش "ورزش سه"، رودریگو یکی از بازیکنان موثر در خط حمله رئال مادرید در چند فصل اخیر بوده که عملکرد قابل تحسین و خوبی را به نمایش گذاشته است اما بسیاری معتقد هستند که جذب کیلیان امباپه پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال می‌تواند جایگاه او را در این تیم به خطر بیاندازد.

با این حال، به نظر  نمی‌رسد که این ستاره برزیلی نگرانی خاصی از این بابت داشته باشد و اطمینان دارد که حضورش در ترکیب رئال با توجه به عملکرد خوبش در چند فصل اخیر و همچنین در تمرینات می‌تواند به کمکش بیاید و تصمیمی هم برای ترک سانتیاگو برنابئو در چند سال پیش رو نخواهد داشت.

2016939

این بازیکن در گفتگو با خبرنگاران و در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت: «بعضی از کلمات من شاید معنا و مفهوم دقیقی نداشته باشند اما باید بگویم که من در رئال مادرید بسیار خوشحال هستم. بودن در اینجا رویای من بوده است و به هیچ وجه برنامه‌ای برای ترک این باشگاه ندارم. حالا بیایید روی فتح پانزدهمین لیگ قهرمانان تمرکز کنیم.»

شاگردان کارلو آنچلوتی باید شنبه هفته آینده در دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ومبلی لندن روبروی دورتموند قرار بگیرند و امیدوار هستند که بتوانند فصل را با کسب این جام ارزشمند به پایان ببرند.

دیدگاه‌ها