کد خبر : 2024962 | 09 خرداد 1403 ساعت 14:06 | 38.6K بازدید | 12 دیدگاه

ستاره لیورپول در فکر جدایی: باید شماره یک باشم

کایمن کلهر، دروازه‌بان لیورپول، دوست دارد به عنوان دروازه‌بان شماره یک به میدان برود.

ستاره لیورپول در فکر جدایی: باید شماره یک باشم

به گزارش "ورزش سه"، کلهر در طول دوران حضورش در لیورپول همیشه گزینه قابل اعتمادی برای این تیم بوده و در جریان رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر به دلیل مصدومیت طولانی مدت آلیسون بکر این فرصت را پیدا کرد که در چندین بازی در دروازه تیمش به میدان برود که اتفاق بسیار خوبی برای او بود.

این بازیکن عملکرد درخشانی را هم در این چند بازی به نمایش گذاشت که تحسین بسیاری را برای او به همراه داشت. او در فصلی که گذشت ۲۶ بار در دروازه لیورپول قرار گرفت که تنها شش بازی کمتر از آلیسون بود و به نظر می‌رسد که حالا به این باور رسیده که وقتش شده است تا به دروازه‌بان شماره یک تبدیل شود.

2027887

او در گفتگو با اتلتیک در این باره اظهار داشت: «من نشان دادم که توانایی این کار را دارم و می‌خواهم این کار را همیشه انجام دهم. بلندپروازی و رویای اصلی من این است که دروازه‌بان شماره یک باشم. دوران بسیار خوبی در لیورپول داشتم. این مسیری دیوانه‌وار برای من بود که واقعا دوستش داشتم.

من عاشق این باشگاه و هواداران هستم و رابطه بسیار خوبی هم با بازیکنان و اعضای کادر فنی و باشگاه دارم. چه در اینجا و چه در باشگاهی دیگر، این احساس را دارم که زمانش رسیده است که قدم بعدی را بردارم و شماره یک باشم.»

دیدگاه‌ها