کد خبر : 2024980 | 09 خرداد 1403 ساعت 15:35 | 48.8K بازدید | 115 دیدگاه

اگر این کادر بماند، فصل بعد سهمیه خواهد گرفت

این وقت‌کشی برای فوتبال ایران زشت است

مدافع مرکزی تیم گل‌گهر سیرجان از تجربه جدال با استقلال در هفته ماقبل پایانی لیگ بیست و سوم گفت.

این وقت‌کشی برای فوتبال ایران زشت است

به گزارش ورزش سه، شب گذشته تیم گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و نهم لیگ برتر ایران به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این دیدار، با تک گل روزبه چشمی هافبک آبی‌ها با نتیجه 1 بر صفر به سود پایتخت نشین‌ها خاتمه پیدا کرد تا تیم سیرجانی که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر شرایط متفاوتی داشتند یک شکست دیگر را در این بازی تجربه کنند. علیرضا آرتا مدافع 27 ساله گل‌گهری‌ها در این دیدار عملکرد خوبی از خود نشان داد اما در نهایت، در کلین شیت ناکام مانده بودند. آرتا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزش سه درباره این دیدار سخت گفتگو کرد و در ابتدا گفت: بازی بدی برای ما نبود. 

ما همیشه بازی های خوبی انجام می‌دهیم و آمار این را نشان داده. در بازی‌های اخیر هم آمار خوبی داشتیم اما متاسفانه توپ های‌مان گل نشده. در این بازی هم توپ‌های خوبی داشتیم که به گل نرفته. شوت رزاق پور، شوت تورس و شوتی که خودم زدم به گل نرفتند. خیلی بعد از گل آنها فشار آوردیم و استقلال را آنالیز کرده بودیم. می‌دانستیم سانتر از کناره زیاد دارند و از سمت بلانکو حرکت می‌کنند تا حمله را شروع کنند و ما خوب آنالیز کرده بودیم. سر یک غفلت که تیم وارد هجده شده بود، توپ با یک شوت آرام از روزبه وارد گل شد. هر چی هم بعد از آن زدیم به بن بست خورد.

*از تجربه همکاری با اوزونیدیس بگو و چه تاثیری روی تیم شما داشته است؟
فوتبال ما به همچین مربی‌هایی نیاز دارد که در تیم های حرفه حضور داشتند و باتجربه هستند. من با همچین مربی تا به حال کار نکردم. به جوان 17-18 ساله بازی می‌دهد و اصلا برایش مهم نیست. تصمیم باشگاه بود و این مربی در آینده می‌تواند بیشتر کمک کند چون سال اولش بود و نسبت به فوتبال ایران شناخت کلی نداشت. بازیکنان زیادی تیم را ترک کردند ولی خیلی خوب نتیجه گرفتیم. با سال قبل عملکرد تیم هیچ فرقی نکرد ولی اگر قرار بر جوانگرایی است باید این سرمربی را حفظ کنیم. البته این تصمیم با باشگاه است و این یک تصمیم مهم برای ما خواهد بود. اگر چند جوان باتجربه دیگر به ما اضافه شوند، حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

2027919

*در مقابل استقلال بازی تهاجمی و خوبی را اجرا کردید و این خیلی خاص بود...
می‌شد مقابل استقلال بازی را ببندیم و بخوابانیم اما نه باشگاه، نه سرمربی دوست ندارد این کارها را انجام دهیم.

*در ورزشگاه آزادی انگار طلسم شده‌اید!
در 8 بازی از ده بازی اخیر که در ورزشگاه آزادی برگزار کردیم، حق ما خورده شده و به ناحق باختیم. این آخری هم با پرسپولیس بازی کردیم و توپی که گل شده بود را بیرانوند از گل کشید بیرون اما داور چشمانش را بست و گل نگرفت.

*تجربه بازی مقابل این همه تماشاگر چگونه بود؟
برای استقلال 40 هزار هوادار آمده بود اما خوب تشویق می‌کردند که به نظرم بیشتر این فشاری روی استقلال بوده. آنها ترسیده بودند و استرس داشتند تا نکند نتیجه نگیرند.

*به نظر در فصل بعد چه تغییراتی نیاز دارید؟
تیم ما تیم بسیار خوبی است. تیمی که 90 درصد بازیکنانش تغییر کرده و بازیکنانی که جذب کردیم همه آنها بازی کردند. از بازیکن 17-18 ساله و 20 ساله همگی بازی کردند. سعید سحرخیزان خودش 20 سال است و کلی گل برای ما زده. جوانگرایی تبعاتی دارد اما امیدوار هستیم که اگر این تیم را حفظ کنند، سال بعد واقعا تیم خوبی خواهیم داشت. طبیعی است وقتی 90 درصد تیم تغییر می‌کند، شرایط بد باشد. در خیلی از بازی‌ها موقعیت داریم اما تبدیل به گل نمی‌شوند. انشالله سال بعد همه این اتفاقات را کنار بگذاریم و همین جوانان و همین سرمربی حفظ شود تا سهمیه آسیایی بگیریم.

*در جریان بازی، وقت کشی هم بود؟
داور وقت اضافه واقعا کم گرفت. سید حسین حسینی یکی از عجیب ترین مصدومیت‌ها را داشت و واقعا مصنوعی بود. می‌خواستند بازی را عقب بیاندازند تا از بازی پرسپولیس باخبر شوند. خیلی مصنوعی بود کارشان و این اتفاق برای فوتبال ایران زشت است.

دیدگاه‌ها