کد خبر : 2025064 | 10 خرداد 1403 ساعت 04:33 | 28.5K بازدید | 20 دیدگاه

کاریوس خیلی ممنون و خدانگهدار!

لوریس کاریوس، دروازه‌بان سابق لیورپول و چند بازیکن دیگر، نیوکسل یونایتد را ترک می‌کنند.

کاریوس خیلی ممنون و خدانگهدار!

به گزارش "ورزش سه"، با اتمام این فصل قرارداد پنج بازیکن در نیوکسل یونایتد هم به پایان می‌رسد. علاوه بر پل دامت و مت ریچی، دو اسطوره باشگاه که روی هم ۴۲۸ بازی برای باشگاه لیگ برتری انجام دادند، لوریس کاریوس نیز این تیم را ترک خواهد کرد. نیوکسل امروز این موضوع را به‌طور رسمی اعلام کرد.

دروازه‌بان سابق ماینتس و لیورپول در ژانویه ۲۰۲۳ به نیوکسل پیوست و دو بازی برای تیم اصلی انجام داده است: یکی در فینال جام اتحادیه ۲۰۲۳ و دیگری اخیراً در یک بازی لیگ برتر در مقابل آرسنال در ماه فوریه.

2028073

ادی هاو، سرمربی این تیم در این مورد گفت: «می‌خواهم از همه بازیکنانی که این تابستان ما را ترک می‌کنند تشکر کنم. همه آنها به روش خود بسیار به ما کمک کرده‌اند و مطمئنم هواداران هم با من موافق هستند. برای آنها در قدم بعدی‌شان آرزوی موفقیت می‌کنم.

قضاوت بازیکنان از روی عملکرد و گل‌هایشان آسان است، اما سهمی که پل و مت به‌ویژه طی سال‌ها در باشگاه داشته‌اند، واقعاً بی‌اندازه بوده است. آنها تأثیر زیادی در پیشرفت ما به‌عنوان یک تیم متحد و به عنوان یک باشگاه بزرگ داشتند.

درن ایلز، مدیرعامل باشگاه نیز گفت: «پل، مت، لوریس، کل و جف در طول مدتی که در اینجا بودند، بازیکنان حرفه‌ای تمام عیار بوده‌اند و برای هر کدام از آنها آرزوی موفقیت دارم. آنها می‌دانند که درب سنت جیمزز پارک برای همیشه به روی آنها باز است.»

دیدگاه‌ها