کد خبر : 2025095 | 10 خرداد 1403 ساعت 08:00 | 15.7K بازدید | 2 دیدگاه

روایت کاپیتان سابق یونایتد از یک درگیری عجیب

روی کین، کاپیتان سابق منچستر یونایتد، در دادگاه ادعا کرد که ضربه سر یکی از هواداران آرسنال باعث شد که او دچار شوک شود!

روایت کاپیتان سابق یونایتد از یک درگیری عجیب

به گزارش "ورزش سه "، اسکات لاو، 43 ساله، اهل اسکس، پس از ضربه زدن به سر کین در جریان پیروزی 3-1 آرسنال مقابل یونایتد در امارات در سپتامبر 2023، متهم به ضرب و شتم شده است. روی کین که در حال حاضر کارشناس اسکای اسپورت است، به دادگاه  گفت که ضربه سر باعث شد او به در ورزشگاه برخورد کند. از سوی دیگر، لاو ادعا می‌کند که کین با "حالت تهاجمی" به سمت او نزدیک شده بود و همین باعث شد که او برای "دفاع از خود" سرش را عقب بیاورد.

کین، که ادعا می‌کند در اثر این حادثه کبودی روی سینه و بازوهایش ایجاد شده است، به دادگاه گفت: "همانطور که در یک مسابقه فوتبال انتظار می‌رود، سر و صدای زیادی وجود داشت. من فقط راه می‌رفتم و تا به خودم آمدم، ضربه خوردم. ضربه را حس کردم و خیلی زود به در برخورد کردم. مطلقا انتظارش را نداشتم. فقط می‌توانم بگویم در شوک بودم. انتظار نداشتم این اتفاق بیفتد. آن هم در زمانی که در محل کارم بودم."

ادعای حمله در لحظات پایانی بازی رخ داد، جایی که بازی با نتیجه 1-1 مساوی بود، قبل از اینکه آرسنال دو گل دیرهنگام به ثمر برساند. لاو که از صحنه فرار کرد، روز بعد دستگیر شد، متهم به انجام یک "حرکت ناشایست" بر علیه استودیوی اسکای شد، جایی که کین در کنار میکا ریچاردز، بازیکن سابق منچستر سیتی در حال تماشای بازی بود. اندکی پس از آن، این دو با هم بگو مگو کردند. دادستان سیمون جونز، این را "حمله ای تکان دهنده و غیرقانونی" توصیف کرد.

لاو به دادگاه گفت که مطمئن بود کین می‌خواهد به او حمله کند، چرا که کین عصبانی و ترسیده بود. به نظر می‌رسد این محاکمه تا روز جمعه 31 مه ادامه داشته باشد.

دیدگاه‌ها