کد خبر : 2025135 | 10 خرداد 1403 ساعت 11:58 | 10.8K بازدید | 35 دیدگاه

وین رونی:

انگلیس باهوش باشد می‌تواند قهرمان یورو شود

وین رونی، ستاره سابق فوتبال انگلیس، معتقد است که گرت ساوت‌گیت با مدیریت زمان حضور بازیکنان در میدان می‌تواند تیمش را قهرمان یورو کند.

انگلیس باهوش باشد می‌تواند قهرمان یورو شود

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام ملت‌های اروپا از تاریخ ۲۵ خرداد ماه به میزبانی آلمان آغاز می‌شود و بسیاری معتقد هستند که تیم ملی انگلیس تحت هدایت ساوت‌گیت یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات هستند و می‌توانند ناکامی دوره قبلی را در فینال جبران کنند.

سه شیرها امیدوارند که با درخشش بازیکنانی مانند فیل فودن، جود بلینگام، دکلان رایس و هری کین بتوانند به ناکامی طولانی مدت‌شان در کسب جام قهرمانی در تورنمنت‌های بزرگ پایان دهند اما رونی معتقد است که هوشمندی ساوت‌گیت است که می‌تواند آنها را در این مسیر به صورت جدی کمک کند.

2022347

رونی در گفتگو با اسکای در این باره اظهار داشت: «همه چیز بستگی به پست و البته بستگی به تیمی دارد که انگلیس روبرویش به میدان خواهد رفت. من دوست دارم ببینم که فیل فودن در مرکز خط میانی به میدان می‌رود، اما شما باید جود بلینگام را هم در نظر داشته باشید و این موضوع می‌تواند دردسرهایی را برای ساوت‌گیت ایجاد کند.

اگر بازیکنان در هر بازی حتی ۱۵ دقیقه زمان برای استراحت داشته باشند می‌توانند تفاوت بسیاری برای آنها ایجاد کند. ما این قدرت و کیفیت را در تیم داریم. اگر ساوت‌گیت به اندازه کافی باهوش باشد و بتوان دقایق بازی بازیکنان را مدیریت کند، ما می‌توانیم به قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ امیدوار باشیم.»

دیدگاه‌ها