کد خبر : 2025147 | 10 خرداد 1403 ساعت 12:54 | 10.7K بازدید | 27 دیدگاه

زکی‌پور زور سپاهان را دو برابر کرد (عکس)

سپاهان اصرار به ایجاد موقعیت از سمت چپ زمین در دیدار مقابل آلومینیوم داشت.

زکی‌پور زور سپاهان را دو برابر کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان پس از چالش جدی در دو دیدار پیاپی که میلاد زکی‌پور را به دلیل شکستگی بینی در اختیار نداشت و در دیدار مقابل هوادار به‌عنوان یار جانشین از او بهره برد، در بازی اخیرش برابر آلومینیوم اراک دوباره این بازیکن را در سمت چپ خط دفاعی می‌دید که حضورش در این پست کاری کرد تا حملات طلایی پوشان پرشمارتر شود و زور بیشتری نسبت به دیدارهای قبل داشته باشند.

میلاد زکی‌پور که در دیدار رفت مقابل آلومینیوم به دلیل محرومیت حضور نداشت، در بازی برگشت با وجود احساس درد و مصدومیت تصمیم گرفت سپاهانی‌ها را تنها نگذارد و در ترکیب تیمش قرار بگیرد که عملکردش برابر اراکی‌ها قابل توجه بود و از سوی دیگر موجب شد تا امید نورافکن یک خط جلوتر برود و در پست تخصصی خود قرار بگیرد.

2028208

مدافع چپ سپاهان که در لحظات پایانی دیدار مقابل استقلال خوزستان پس از یک ضربه سر تماشایی به تیرک دروازه با مصدومیت مواجه شد، خیلی زود به شرایط بازی برگشت و یکی از بهترین‌ها در دیدار برابر آلومینیوم اراک بود تا نتوانند از سمت او موقعیت زیادی ترتیب بدهند و خطرساز شوند.

زکی‌پور که دو سال موفق را در سپاهان پشت سر گذاشته، در پایان فصل به پایان قراردادش با طلایی پوشان می‌رسد و با توجه به عدم تمدید با این باشگاه، بعید نیست انتقال جذابی داشته باشد و در هفته پایانی و جام حذفی، آخرین بازی‌هایش را برای اصفهانی‌ها انجام بدهد.

دیدگاه‌ها