کد خبر : 2025190 | 10 خرداد 1403 ساعت 17:09 | 30.9K بازدید | 23 دیدگاه

جیدون سانچو:

به وینی و جود گفتم در فینال چمپیونزلیگ شما را می‌بینم

جیدون سانچو، مهاجم دورتموند، می‌گوید برای بازی با رئال مادرید در فینال چمپیونزلیگ هیجان‌زده است.

به وینی و جود گفتم در فینال چمپیونزلیگ شما را می‌بینم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بروسیا دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا، شنبه یکم ژوئن به مصاف هم خواهند رفت.

جیدون سانچو، مهاجم دورتموند، گفته که بعد از رسیدن رئال به فینال لیگ قهرمانان اروپا به دوستانش در رئال مادرید پیام داده و ابراز امیدواری کرده که آن‌ها را در فینال ببیند.

مهاجم منچستریونایتد که به صورت قرضی  در دورتموند حضور دارد، در این باشگاه آلمانی به فرم ایده‌آلی رسیده و یکی از بازیکنان قابل توجه در فینال چمپیونزلیگ خواهد بود.

2028264

سانچو به تی‌ان‌تی اسپورت گفت: "به عنوان یک کودک شما همیشه رویای بازی در فینال لیگ قهرمانان اروپا را دارد. برای من حضور در این بازی مانند یک رویایی است که به حقیقت پیوسته است. بازی مقابل مادرید حتی این رویا را پررنگ‌تر می‌کند."

او درباره حضور در فینال ادامه داد: "این مدل بازی‌ها شبیه بازی‌هایی هستند که من بیشتر از همه دوست دارم. بازی فوق‌العاده‌ای خواهد بود. رئال مادرید... تاریخ آن‌ها خودش گویای همه چیز است‌‌."

او به ارتباطش با بازیکنان رئال اشاره کرده و گفت: "من دوستان خوبی در رئال دارم: جود بلینگام و وینیسیوس جونیور. بعد از بازی با بایرن با هم صحبت کردیم و به آن‌ها گفتم که همدیگر را در فینال خواهیم دید. استرس زیادی وجود خواهد داشت. من واقعا مشتاقانه منتظر این بازی هستم."

دیدگاه‌ها