کد خبر : 2025231 | 10 خرداد 1403 ساعت 21:35 | 34.9K بازدید | 49 دیدگاه

تیم ملی برای جنگ بزرگ استارت زد (عکس)

تیم ملی به‌طور رسمی برای هفته دوم لیگ ملت‌ها استارت زد.

تیم ملی برای جنگ بزرگ استارت زد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران پس از حدود پنجاه و هفت ساعت پرواز بالاخره به ژاپن و شهر اوزاکا و بعد فوکوهاکا رسید تا تمرینات خود را برای هفته دوم و دیدار برابر ژاپن آغاز کند.

تیم ملی والیبال ایران که هفته اول با چهار باخت پیاپی که در تاریخ والیبال ایران در لیگ ملت‌ها کم سابقه بوده مواجه شد حالا برای آنکه امیدش برای صعود به دور حذفی لیگ ملت‌ها از بین نرود اولین تمرین خود را زیر نظر موریس موتا پائز انجام داد.

اعضای تیم ملی والیبال ایران برای آنکه یک بار دیگر نگاه هواداران در ایران را به خود جلب کنند تا بازی اول با ژاپن در پانزدهم خرداد ماه سخت تمرین خواهند کرد تا شادی را یک بار دیگر به مردم هدیه بدهند.

2028323
2028324
2028325

به گفته اکثر کارشناسان تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها می‌تواند دو یا سه پیروزی کسب کند، اگر این پیش‌بینی درست از آب در آید وضعیت والیبال ایران برای هفته سوم مناسب‌تر خواهد شد. برد و باخت در بازی اول در هفته دوم مقابل ژاپن می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در سه بازی دیگر تیم ملی که به ترتیب با برزیل، بلغارستان و ترکیه است، داشته باشد، پس ملی پوشان بدون اعتنا به پرواز سنگین و خسته کننده خود تمریناتشان را شروع کرده‌اند و برای رقابت برابر رقیبان در حال آماده شدن هستند.

دیدگاه‌ها