کد خبر : 2025232 | 10 خرداد 1403 ساعت 21:37 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

حمید احمدی، پرافتخارترین بازیکن باشگاه گهرزمین!

انتقال بزرگ در فوتسال ایران: ستاره عصرطلایی در سیرجان

تمامی کاغذ بازی‌ها در سیرجان به پایان رسید و حمید احمدی، ستاره عصر طلایی و یکی از شاخص‌ترین بازیکنان پرافتخار ایران با قراردادی یک ساله به عضویت گهر زمینی‌ها در آمد.

انتقال بزرگ در فوتسال ایران: ستاره عصرطلایی در سیرجان

به گزارش "ورزش سه"، گهرزمین پس از یک برهه پرفشار و رویایی با استانداردهای عالی برای فصل جدید به آسمان بالاتری از جایگاه سومی چشم دوخته است و برای ارتقا نیازی مبرم به یک بازیکن با تجربه که با پیروزی و موفقیت خود گرفته است، احتیاج داشتند. سیرجانی‌ها اولین تیمی بودند که در ترانسفر بهاری در مورد احتمال به خدمت گرفتن حمید احمدی به عنوان بازیکن آزاد پرس‌وجو نمودند و هرگز از فکر کردن در مورد آن دست برنداشتند.

ماموریت تکمیل مذاکرات حدود بیست روز به طول انجامید و سرانجام امروز زمان رونمایی از احمدی با پیراهن گهر زمین سیرجان فرا رسید. آنها یک توافق اصولی در مورد مدت قرارداد، حقوق و دستمزد داشتند و چند بند پایانی کمی زمان انتقال را طول داد. سپس احمدی با شرایط خاصی موافقت کرد و به گهرزمین پیوست.

قرارداد یک ساله خواهد بود. اگرچه این احتمال وجود دارد در آینده توافق جدیدی بین بازیکن و باشگاه رخ دهد و اعتبار آن را افزایش بدهد. حمید احمدی فصل گذشته با پیراهن مس‌سونگون عملکردی خیره کننده داشت و ۱۲ گل به ثمر رساند و نقطه عطف دیگرش ثبت ۱۵ پاس‌ گل او که از بهترین عقب‌گیرهای تاریخ ایران است.

2028327

معامله با ستاره‌ای که شش بار قهرمانی لیگ باشگاهی ایران را تجربه کرده و در نسل طلایی تیم ملی فوتسال ایران نقش مهمی محسوب می‌شده، همان چیزی است که برای بالا رفتن از کوه و فتح جام، گهر زمین به شدت نیاز داشته است.

احمدی با تیم شنزن چین، در جام باشگاه‌های دنیا به میدان رفته و حدود بیست سال عضو ثابت تیم ملی فوتسال بوده است. چند قهرمانی در جام ملت‌های آسیا، سومی جام جهانی و قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا دیگر افتخارات شماره پنج همیشگی فوتسال ایران بوده که این سیاهه سنگین، بازیکن جدید سیرجان را پُرافتخارترین عضو مجموعه کرده است.

دیدگاه‌ها