کد خبر : 2025276 | 11 خرداد 1403 ساعت 01:52 | 16.5K بازدید | 5 دیدگاه

خداحافظی با بزرگ‌ترین سطح باشگاهی جهان با چاشنی شکست؛

فصل برای ستاره‌های ایرانی در لالیگا به پایان رسید

مایورکا پالما و وینا البالی والدپیناس اسپانیا به همراه ستاره‌های ایرانی از دور رقابت‌های لالیگا کنار رفتند و دوئل پایانی پلی آف را به حریفان خود واگذار کردند.

فصل برای ستاره‌های ایرانی در لالیگا به پایان رسید

به گزارش "ورزش سه"، شکست، تنها واژه‌ای است که می‌توان در خصوص شبی که برای لژیونرهای فوتسال ایران در لالیگا سپری شد، به کار بُرد. مایورکا پالما با حضور مسلم اولاد قباد و وینا البالی والدپیناس در شب همراهی سعید احمدعباسی در آخرین نبرد پلی‌آف برابر میزبانان خود تسلیم شدند و از صعود به جمع چهار تیم پایانی لیگ ناسیونال بازماندند و به عبارتی دیگر فصل برای ستاره‌های تیم ملی به پایان رسید.

مایورکا پالما اسپانیا، قهرمان دو دوره متوالی اروپا، کماکان حسرت موفقیت در لیگ داخلی اسپانیا را برای یک فصل دیگر همراه خواهد داشت. شاگردان وادیلو که حسین طیبی فوق ستاره ایرانی را به علت مصدومیت همانند مسابقات گذشته در اختیار نداشتند و در دیداری که مسلم اولاد قباد تنها امید آن‌ها به شمار می‌رفت، با نتیجه سه بر دو برابر میزبان قدرتمند و گربه سیاه فصل یعنی تیم خائن متحمل به شکست شدند.

2028404

مایورکایی‌ها که برای اولین بار در شش فصل اخیر به جمع چهار تیم پایانی راه نیافته‌اند، ابتدا با گل‌های ریویلوس و گوردیلو بازی را پیش افتادند و به نظر می‌رسید شب رویایی را تجربه می‌کنند. اما در ادامه گل به‌خودی لوان مولر دروازه‌بان آن‌ها و گل ماتی روزا آرژانتینی ثانیه‌های پایانی کار را به وقت اضافه کشاند.

خائن که از یک شکست خانگی و حذف گریخته بود، توسط قهرمان امشب یعنی ماتی روزا به گل سوم دست یافت تا سقوط قهرمان اروپا از لالیگا را امضا کند. ماتی روزا با دبل امشب، سیزده گله شد. اولاد قباد ستاره ایرانی پالما که در بازی پیشین را به علت خبر جدایی‌اش کمتر به میدان رفته بود، اما در این دیدار دقایق بیشتری را فرصت داشت و به رغم تلاش جانانه و نمایش مطلوب موفق به گلزنی نشد و در دقیقه 20 از سوی داور کارت زرد دریافت کرد.

2028405

در آخرین نبرد پلی آف، جایی که سعید احمدعباسی و یارانش در ضربات پنالتی زانو زدند و بر خلاف جدال نخست، این بار خوش اقبال نبودند. والدپیناس که مقاومت فوق‌العاده‌ای در مصاف با ال‌پوزومورسیا نشان داد پس از تساوی یک بر یک در وقت قانونی و اضافی، در ضیافت پنالتی‌ها ناکام ماند و پرونده فصل برای آقای گل جام ملت‌های آسیا و شاگردان راموس بسته شد. سناریو کابوس‌وار باری دیگر برای سعید تکرار شد و سرمربی وینا البالی به ستاره ایرانی در حد چند دقیقه کوتاه میدان داد. با قطعی شدن جدایی سعید احمدعباسی از وینا آلبالی، دیوید راموس به شکل طعنه‌آمیزی ستاره ایرانی را پیاپی کنار گذاشت.

با این وصف، لالیگا برای طیبی، اولاد قباد و احمد عباسی به پایان رسید و آن‌ها به زودی راهی ایران خواهند شد. گفتنی است، مسلم و سعید برای همیشه اسپانیا را ترک می‌کنند و در لیگ باشگاهی ایران برای گهر زمین و گیتی پسند توپ می‌زنند. اما وضعیت آینده طیبی فوق ستاره فوتسال ایران و آسیا مشخص نیست.

2028406

دیدگاه‌ها