کد خبر : 2025292 | 11 خرداد 1403 ساعت 10:59 | 58.8K بازدید | 1 دیدگاه

پیشنهاد ستاره سیتی به بارسا: من را بخرید!

کالوین فیلیپس، ستاره ناکام منچسترسیتی، امیدوار است که بتواند پیراهن بارسلونا را به تن کند.

پیشنهاد ستاره سیتی به بارسا: من را بخرید!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۲۲ تصمیم گرفت که فیلیپس را با قراردادی به ارزش ۵۰ میلیون یورو از لیدز یونایتد به خدمت بگیرد و امیدوار بود که درخشش این بازیکن در ورزشگاه اتحاد هم ادامه داشته باشد.

اما شرایط مطابق انتظار آنها پیش نرفت و این ستاره انگلیسی نتوانست حتی ذره‌ای از درخششی که پیش از این در لیدز به نمایش گذاشته بود را در سیتی تکرار کند و این فصل تنها ۱۰ بازی در ترکیب این تیم انجام داد و در نهایت در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه با قراردادی قرضی راهی وستهم شد.

1992104

حالا روزنامه اسپانیایی اسپورت خبر داده است که این هافبک علاقه بسیاری به پیوستن به بارسلونا در پنجره تابستانی پیش رو دارد و معتقد است که می‌تواند دوران فوتبالش را با حضور در این تیم بار دیگر احیا کند. او پیش از این در ژانویه گذشته هم مایل بود که به این باشگاه ملحق شود.

با این حال، مشکلات مالی باشگاه بارسلونا پیش از این مانع از جذب این بازیکن شده بود و انتظار می‌رود که این بار هم دردسرهایی را در این مسیر ایجاد کند. فیلیپس باور دارد که سبک بازی بارسا با او همخوانی بسیاری دارد و به همین دلیل پیامی از طریق مدیر برنامه‌اش برای آنها ارسال کرده است اما هنوز مشخص نیست که تصمیم نهایی مدیران این باشگاه در این باره چه خواهد بود.