کد خبر : 2025432 | 12 خرداد 1403 ساعت 08:52 | 9.1K بازدید | 16 دیدگاه

پورموسوی: با دست خالی نمی‌مانم

سیروس پورموسوی اعلام کرد که در صورت تهیه بودجه مناسب برای باشگاه خوزستانی در این تیم خواهد ماند.

پورموسوی: با دست خالی نمی‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، هفته پایانی لیگ برتر در حالی آغاز خواهد شد که فعلا استقلال خوزستان به عنوان تیم دوم به لیگ یک سقوط خواهد کرد اما این تیم شانس خوبی دارد تا با کسب پیروزی خانگی در بازی حساس با هوادار، سهمیه خود را حفظ کند.

با این حال شاید مهمترین سوال برای آینده این تیم روشن شدن تکلیف سیروس پورموسوی باشد که فصل گذشته استقلال صنعتی را به لیگ برتر بازگرداند و حالا مشخص نیست که فصل آینده در این تیم خواهد بود یا خیر.

او در این مورد در نشست خبری صحبت کرد و گفت: من از سال تاسیس این باشگاه (سال ۹۰) اینجا بودم و خیلی هم خوشحال می‌شوم که بتوانم دوباره در تیمی که خیلی هم دوستش دارم، کار کنم. قبل از چیزی نتیجه فردا می‌تواند خیلی تاثیرگذار باشد. انشالله که استقلال خوزستان بتواند سهمیه‌اش را حفط کند. بحث بعدی مربوط به بودجه باشگاه است. به هر حال مالک اصلی باشگاه باید برآورد بودجه و هزینه کند و بعد ببینیم مدیریت باشگاه و هیئت مدیره نسبت به من چه توقع و انتظاری دارند.

وی افزود: فکر می‌کنم تنها چیزی که می‌تواند تاثیرگذار باشد، بحث بودجه است، چون امسال ما جزو تیم‌هایی بودیم که کمترین هزینه را کردیم. ما واقعا سختی کشیدیم و به نظر خودم نمی‌ارزد آدم با دست خالی وارد مسابقات شود و این اتفاقات برایش بیفتد. من یک‌بار این تجربه را به دست آوردم و مطمئنا اگر از من دعوت شود، سعی می‌کنم با یک برنامه و چارجوب مشخصی صحبت کنم. واقعا دست خالی نمی‌شود کاری کرد.

دیدگاه‌ها