کد خبر : 2025439 | 12 خرداد 1403 ساعت 06:13 | 23.5K بازدید | 14 دیدگاه

پنج تغییر قطعی نسبت به بازی رفت:

گلزنان استقلال مقابل پیکان غایب خواهند بود!

دو گلزن استقلال در بازی رفت مقابل پیکان غایب خواهند بود.

گلزنان استقلال مقابل پیکان غایب خواهند بود!

به گزارش ورزش سه، استقلال و پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند و در آن مسابقه آرمان رمضانی، کوین یامگا، آرمین سهرابیان و جعفر سلمانی در ترکیب اصلی حضور داشتند اما در بازی فردا استقلالی‌ها با ترکیبی متفاوت به میدان خواهند رفت.

بازی برگشت استقلال و پیکان در حالی برگزار می‌شود که هر دو بازیکن گلزن این تیم قطعا در این مسابقه حضور نخواهند داشت، آرمین سهرابیان و پیمان بابایی دو بازیکن مصدومی هستند که در دسترس نکونام نخواهند بود و فرصت حضور در این مسابقه را پیدا نکردند.

همچنین نسبت به بازی رفت مهدی‌ مهدی‌پور و کوین دو بازیکن دیگر استقلال هستند که فصل برای آنها خیلی زود به پایان رسید، همچنین با نیمکت نشین شدن جعفر سلمانی و آرمان رمضانی استقلال با 5 تغییر قطعی در این مسابقه به میدان خواهد رفت.

پیمان بابایی در بازی رفت مقابل پیکان به عنوان جانشین به میدان آمد و یکی از بهترین نمایش‌های خود را با پیراهن استقلال ارائه کرد و توانست روی نفوذ تماشایی گل دوم استقلال را به ثمر برساند و پیروزی این تیم را قطعی کند.

1973137

آرمین سهرابیان دیگر گلزن استقلال بود که با ضربه سر تماشایی ارسال مهدی‌پور را به گل تبدیل کرد تا قفل دروازه پیکان باز شود و گره‌ای که در بازی ایجاد شده بود باز شود، در نهایت استقلال با گل‌های سهرابیان و بابایی دو بر یک پیروز از میدان خارج شد.

دیدگاه‌ها