کد خبر : 2025440 | 12 خرداد 1403 ساعت 06:26 | 26.4K بازدید | 3 دیدگاه

ستاره خلاق استقلال برای جبران می‌آید!

هافبک برزیلی استقلال خوزستان بعد از یک بازی محرومیت به ترکیب اصلی این تیم بازخواهد گشت.

ستاره خلاق استقلال برای جبران می‌آید!

به گزارش ورزش سه، ساویو روبرتو هافبک خلاق استقلال در بازی با هوادار به ترکیب اصلی این تیم بازخواهد گشت و با انگیزه‌های خاص و جبران اشتباهی که در بازی با پرسپولیس انجام داد با تمام توان به میدان خواهد رفت.

استقلال خوزستان در بازی با پرسپولیس تا زمانی که ستاره برزیلی‌اش را در اختیار داشت نبض میدان را تاحدودی در دست گرفته بود و ضدحملات موفقی هم روی دروازه پرسپولیس ایجاد می‌کرد اما اخراج عجیب و بی احتیاطی ساویو باعث شد تا این تیم تحت فشار شدید پرسپولیس قرار بگیرد و در نهایت شکست بخورد.

او در بازی فردا بعد از گذراندن محرومیت خود به ترکیب باز خواهد گشت و نقش ویژه‌ای در طراحی حملات استقلال خوزستان خواهد داشت، با توجه به اینکه آبی‌ها مهاجمان آماده و گلزنی در اختیار دارند حضور یک هافبک توانمند و خلاق پشت سر آنها موقعیت‌های بیشتری برایشان به همراه خواهد داشت و می‌توانند شرایط را برای هوادار سخت‌تر کنند.

2026369

استقلال خوزستان در هفته‌های اخیر حداقل یکی از بازیکنان تاثیرگذار خود را در ترکیب نداشت اما در بازی با هوادار عثمان اندونگ و ساویو روبرتو دو خارجی تاثیرگذار را در ترکیب اصلی خواهند داشت تا با ترمیم خط دفاعی و میانی شانس خود را برای بقا در لیگ برتر دنبال کنند.

با توجه به وضعیت عجیبی که هوادار در فاز دفاعی داشته و گل‌های پرتعدادی که در بازی‌های اخیر دریافت کرده و عملکرد فوق‌العاده خط حمله استقلال خوزستان در هفته‌های اخیر به نظر می‌رسد که این مسابقه هم می‌تواند پرگل باشد.

دیدگاه‌ها