کد خبر : 2025489 | 12 خرداد 1403 ساعت 08:38 | 14.2K بازدید | 2 دیدگاه

رسیدن به 2 پرسپولیسی، ساسان و تورس؛

هدف ویژه رزاق‌پور پس از استقلال (عکس)

مدافع چپ گل‌گهر به دنبال افزایش تعداد پاس گل‌های خود در هفته پایانی است.

هدف ویژه رزاق‌پور پس از استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان در حالی مسابقه اخیرش مقابل استقلال را واگذار کرد و شکست یک بر صفر را در ورزشگاه آزادی متحمل شد که سید ابوالفضل رزاق‌پور نزدیک بود سرنوشت را برای تیمش تغییر بدهد و گلزنی کند یا پاس گل بدهد که درخشش سید حسین حسینی مانع از رقم خوردن این اتفاق شد، ولی او امیدوار است امروز برابر ذوب‌آهن چنین کاری را انجام بدهد.

رزاق‌پور که در این فصل پنج پاس گل در لیگ برتر و یک پاس گل در جام حذفی داده، هفته قبل هم در دیدار مقابل استقلال تلاش زیادی کرد تا هم‌تیمی‌هایش این کار را انجام بدهند و دروازه آبی‌ها را باز کنند ولی ارسال‌های دقیق و پرشمار این بازیکن را مهاجمان تیمش استفاده نکردند تا پاس گل‌های او به عدد 6 نرسد.

2028780

مدافع چپ سرعتی گل‌گهر که در دیدار مقابل استقلال یک نجات از روی خط دروازه داشت و یک شوت دیدنی او هم توسط سید حسین حسینی از کنج دروازه بیرون کشیده شد، امیدوار است در آخرین بازی فصل برابر ذوب‌آهن آمار پاس گل‌های خود را بیشتر کند.

در حال حاضر مهدی ترابی، امید عالیشاه، ساسان انصاری و روبرتو تورس با 6 پاس گل در رده سوم مشترک بین پاسورهای برتر لیگ برتر هستند که رزاق‌پور امیدوار است در دیدار امروز مقابل ذوب‌آهن به این آمار برسد.

2028781

دیدگاه‌ها