کد خبر : 2025523 | 12 خرداد 1403 ساعت 11:04 | 34.7K بازدید | 90 دیدگاه

سکوی قهرمانی به ورزشگاه دستگردی رفت

سازمان لیگ برای دو بازی تعیین‌کننده در قهرمانی لیگ برتر دو شرایط مشابه را در نظر گرفته است.

سکوی قهرمانی به ورزشگاه دستگردی رفت

به گزارش "ورزش سه"، شانس قهرمانی برای هر دو تیم پرسپولیس و استقلال شرایطی به وجود آورد تا سازمان لیگ مجبور به ایجاد شرایط برابر از نظر برگزاری جشن قهرمانی برای هر دو تیم شود و به همین دلیل سکوی قهرمانی و جام مشابه را در دو استادیوم آزادی و شهید دستگردی قرار داده است.

محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ در این باره عنوان کرد: هر دو جام و سکوهای قهرمانی شبیه به یکدیگر است که هر دو سکو در ورزشگاه آزادی ساخته شده و جمعه شب یکی از آنها به استادیوم پاس قوامین رفته است.

دبیر سازمان لیگ در خصوص ارزش‌گذاری برای جام فلزی قهرمانی لیگ برتر عنوان کرد: مطمئنا ارزش مادی هم دارد ولی در آن طلا به کار نرفته است.

کشوری‌فرد تصریح کرد: تمام مسابقات فصل پایانی لیگ برتر راس ساعت 19 آغاز خواهد شد و طی دو هفته گذشته نیز به غیر از دو بازی که مشکل قطعی برق به وجود آمد، این کار صورت گرفت.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ یادآور شد: از هواداران عزیزی که بلیت دریافت نکردند، درخواست داریم به استادیوم نیایند چراکه برای خودشان مشکل‌ساز خواهد شد.

او درباره برگزاری جشن قهرمانی استقلال یک روز پس از پایان لیگ ابراز کرد: هواداران استقلال می‌توانند در هر ورزشگاهی که این باشگاه گفت، جشن قهرمانی بگیرند.

2028190

دیدگاه‌ها