کد خبر : 2025524 | 12 خرداد 1403 ساعت 10:58 | 45.5K بازدید | 20 دیدگاه

جانشین امباپه به سیم آخر زد: فقط پی‌اس‌جی!

خویچا کواراتسخلیا، ستاره گرجستانی، تمام تلاشش را برای پیوستن به پاری سن ژرمن به کار خواهد گرفت.

جانشین امباپه به سیم آخر زد: فقط پی‌اس‌جی!

به گزارش "ورزش سه"، کواراتسخلیا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۲۲ با قراردادی به ارزش ۱۳.۳ میلیون یورو از دینامو باتومی به ناپولی پیوست و خیلی زود توانست نامش را در این تیم مطرح کند و نقش مهمی را در قهرمانی فصل گذشته آنها در رقابت‌های سری آ ایتالیا ایفا کرد.

با وجود این که ناپولی در این فصل روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشت و نتوانست موفقیت فصل گذشته را تکرار کند، اما این بازیکن همچنان عملکرد درخشان و قابل قبولی را ارائه کرد و توانست در ۴۵ دیداری که برای این تیم انجام داد ۱۱ گل به ثمر برساند و ۹ پاس گل ارسال کند.

2027506

همین درخشش باعث شده است که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به دنبال جذب او باشند و جدی‌ترین مشتری این ستاره گرجستانی پاری سن ژرمن است که به دنبال جانشینی برای کیلیان امباپه می‌گردد. قرارداد او با ناپولی تا سال ۲۰۲۷ ادامه دارد و فعلا خبری از پیشنهاد تمدید نیست.

حالا روزنامه فرانسوی اکیپ خبر داده است که کواراتسخلیا روز گذشته به مدیران پی‌اس‌جی اعلام کرده که می‌خواهد هر طور شده در همین تابستان راهی پاریس شود و تمام تلاشش را برای انجام این انتقال به کار خواهد گرفت. ناپولی نزدیک به ۱۰۰ میلیون یورو برای فروش او می‌خواهد اما پی‌اس‌جی تنها حاضر به پرداخت ۶۰ میلیون یورو است و باید دید که آیا آنها بر سر این انتقال به توافق خواهند رسید یا خیر.

دیدگاه‌ها