کد خبر : 2025550 | 12 خرداد 1403 ساعت 12:48 | 50.6K بازدید | 30 دیدگاه

آماده‌باش آبی‌ها به جواد آقایی‌پور: تمامش کن

استقلال خوزستان برای زنده نگه داشتن امید بقا، چاره‌ای جز پیروزی مقابل هوادار تهران ندارد و البته باید امیدوار به نتایج دیگر تیم‌ها باشد.

آماده‌باش آبی‌ها به جواد آقایی‌پور: تمامش کن

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان در روندی جالب توجه طی نیم فصل دوم با کسب 17 امتیاز، همچنان امید خود را برای بقا زنده نگه داشته است. البته آنها در نیم فصل اول علی‌رغم نمایش کیفی مناسبی که داشتند، تنها موفق به کسب 8 امتیاز شده بودند. در این شرایط و روند امتیازگیری خوبی که طی نیم فصل دوم داشته‌اند، اکنون سیروس پورموسوی و شاگردانش امیدوارند با برتری خانگی مقابل هوادار تهران شرایط را برای بقای خود فراهم کنند.

چهارمین برد خانگی استقلال خوزستان در این فصل می‌تواند زمینه‌ساز بقای آنها تلقی شود و در این مسیر آنها امیدوار به درخشش مهاجم گلزن خود هستند. آقایی‌پور مهاجم گیلانی استقلال خوزستان در حال حاضر با ثبت 9 گل زده، برترین گلزن این تیم محسوب می‌شود و در جدول گلزنان این فصل نیز در رده سوم قرار گرفته است. او امیدوار است با گلزنی در این بازی شانس حضور دوباره‌اش در تیم ملی را نیز افزایش دهد. امیر قلعه‌نویی بعد از نمایش موفق این مهاجم در نیم فصل اول، او را به اردوگاه تیم ملی دعوت کرده بود و اکنون آقایی‌پور در ترکیب تیم پایین جدولی استقلال خوزستان امیدوار است با پایان رساندن یک فصل خوب و همراه با گلزنی در جدال با هوادار، بار دیگر شانس حضور در اردوی تیم ملی را نصیب خود کند. او البته کار سختی مقابل تیم مسعود شجاعی پیش رو خواهد داشت و باید دید از پس این ماموریت نیز برخواهد آمد یا خیر.

دیدگاه‌ها