کد خبر : 2025632 | 12 خرداد 1403 ساعت 18:16 | 3K بازدید | 6 دیدگاه

یازده مرد الهامی برای جدال با فولاد

ترکیب تیم نساجی قائمشهر در دیدار با فولاد خوزستان مشخص شد.

یازده مرد الهامی برای جدال با فولاد

به گزارش ورزش سه، در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران قرار است دو تیم نساجی مازندران و فولاد خوزستان برابر یکدیگر قرار بگیرند که ساکت الهامی سرمربی تیم نساجی برای آخرین دیدار فصل، یازده بازیکن مدنظرش را به خط کرده تا مقابل شاگردان ویسی در فولاد خوزستان صف آرایی کنند. 

نساجی قائمشهر که با آمدن ساکت الهامی از سقوط فرار کرد و در منطقه امن قرار گرفت حال میزبان فولاد خوزستان است که در خطر افتادند است و باید در قائمشهر نتیجه بگیرد. شاگردان عبدلله ویسی اگر در قائمشهر سه امتیاز را بگیرند از سقوط فرار کرده‌اند و نیازی هم ندارند امیدشان به تیم هوادار باشد که به تیم استقلال خوزستان سه امتیاز را ندهد. ترکیب بازیکنان نساجی در این بازی به شرح زیر است:

لوان پولی، امیرمهدی جانملکی، امیر محمد هوشمند، سعید آقایی، مهرداد عبدی، منصور باقری، سعید غلامعلی بیگی، حسین زامهران، محمدرضا عباسی، محمدرضا حسینی و محمدرضا آزادی

دو تیم در سالیان گذشته همواره نبردهای جذاب و پراتفاقی داشته‌اند که آمار به فولادی‌ها دلگرمی می‌دهد؛ چرا که از میان 5 رویارویی قبلی دو تیم، 3 مسابقه با برتری فولاد به پایان رسیده و تنها یک‌بار مازنی‌ها توانسته‌اند برنده شوند! با توجه به حساسیت ویژه رویارویی تیم‌های نساجی مازندران و فولاد خوزستان، کمیته داوران به سراغ انتخاب یک داور بین‌المللی رفته و مرتضی منصوریان قرار است نبرد شاگردان ساکت الهامی و عبدالله ویسی را قضاوت کند.

دیدگاه‌ها