کد خبر : 2025636 | 12 خرداد 1403 ساعت 18:27 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

مردان تیم پورموسوی برای تقابل با هوادار

ترکیب استقلال خوزستان در آخرین بازی لیگ اعلام شد.

مردان تیم پورموسوی برای تقابل با هوادار

به گزارش ورزش سه، در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم استقلال خوزستان و هوادار تهران، مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که این بازی برای شاگردان سیروس پورموسوی، بسیار حائز اهمیت است و برای بقا در لیگ، نیازمند پیروزی در این دیدار خواهند بود.

پورموسوی برای این دیدار، آخرین سربازانش را آماده کرده و این ترکیب به شرح زیر است: فرزین گروسیان، علی هلیچی، اسو رستم، امیرمحمد محکم کار، عثمان اندونگ، حسن شوشتری، بهروز بارانی، محمد آبشک، جواد آقایی پور، حسین ساکی و علیرضا کاظمی

بی شک هفته پایانی لیگ امسال یکی از هیجان انگیزترین دوره‌های لیگ است چرا که شاگردان سیروس پورموسوی به جز خودشان باید چشم‌انتظار ۲ مسابقه دیگر هم باشند. تیم استقلال خوزستان در مرحله اول باید از سد میهمانش یعنی هوادار بگذرد که این اتفاق آن هم با حضور هواداران خوزستانی دور از دسترس نیست.

آبی‌های خوزستان با پیروزی در بازی با هوادار، ۲۸ امتیازی شده و در صورت باخت پیکان مقابل استقلال و امتیاز از دست دادن فولاد در بازی همزمان با نساجی، در لیگ برتر باقی می‌مانند در غیر این صورت راهی لیگ پایین‌تر می‌شوند.

تیم استقلال خوزستان با ۲۸ گل زده از خط حمله بسیار خوبی بهره می‌برد و این موضوع بزرگترین امید سیروس پورموسوی برای موفقیت در جدال با هوادار است اگرچه آبی‌های خوزستان به همان اندازه در خط دفاعی عملکرد بسیار ضعیفی داشته و از این بابت باید مراقب باشند.

دیدگاه‌ها