کد خبر : 2025922 | 13 خرداد 1403 ساعت 14:40 | 32.9K بازدید | 18 دیدگاه

توافق با سرمربی برزیلی نهایی نیست؛

اختصاصی: اوسمار در برزیل برای آینده تصمیم می‌گیرد

با وجود صحبت‌های حسین بادامکی، معاون باشگاه پرسپولیس، مبنی بر توافق قطعی با سرمربی برزیلی، این اتفاق هنوز رخ نداده است.

اختصاصی: اوسمار در برزیل برای آینده تصمیم می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار ویه‌را، سرمربی پرسپولیس، پس از کسب عنوان قهرمانی روز گذشته با هیچ یک از رسانه‌های گروهی صحبت خاصی نکرد و تنها به گرفتن ژست‌های خودش قبل از بالا بردن جام پرداخت و سعی کرد اوقات خودش را در شادی با بازیکنان و کادرش سپری کند.

اوسمار که شب گذشته پس از کسب عنوان قهرمانی، به هتل آزادی رفت و در آنجا با دستیاران و همراهان شام مفصلی را صرف کرد، در شرایطی امروز به باشگاه پرسپولیس مراجعه خواهد کرد که آینده‌اش با سرخ‌ها هنوز مشخص نشده است.

باشگاه قصد دارد امروز قرارداد اوسمار را با او تسویه کند تا این مربی بابت حسن انجام کار و قهرمانی دستمزدش را به صورت کامل دریافت کند و در سفر به برزیل درباره آینده کاری‌اش با سرخپوشان تصمیم‌ بگیرد.

2029205

طبیعتا اوسمار به عنوان سرمربی تیم قهرمان به دنبال بالا بردن دستمزد است و پرسپولیس هم مثل همیشه دوران رضا درویش، سعی می‌کند چارچوب‌های مالی را رعایت کند.

در گفت‌وگویی کوتاه با سرمربی برزیلی پرسپولیس، او در پاسخ به اینکه آیا آینده او با پرسپولیس خواهد بود، چنین گفت: من از بودن در این تیم خوشحالم و به هدایت پرسپولیس افتخار می‌کنم اما الان زمان مناسبی برای پاسخ دادن به این سوال نیست.

اوسمار که دو سال از خانواده‌اش دور بوده، فعلا می‌خواهد خود را به خانواده برساند و لحظات پرتنش نیم فصل منجر به قهرمانی را با آرامش از ذهن خود بیرون کند. بعد از آن است که او درباره ادامه حضور در پرسپولیس تصمیم نهایی را خواهد گرفت؛ تصمیمی که همه هواداران پرسپولیس امیدوارند مثبت و رو به جلو و به سود منافع طرفین باشد.

اوسمار می‌گوید: تصمیم نهایی من در برزیل اتخاذ خواهد شد، پس از مشورت با خانواده‌ام.

دیدگاه‌ها