کد خبر : 2025998 | 13 خرداد 1403 ساعت 17:52 | 21.8K بازدید | 7 دیدگاه

با نمایش خیره‌کننده مقابل تیم سابق؛

بازیکنی که حضورش در سپاهان را تمدید کرد

علی اصغر اعرابی در آخرین بازی فصل نمایشی از خود به جا گذاشت که به احتمال زیاد باعث ادامه حضور او در اردوی طلایی پوشان می‌شود.

بازیکنی که حضورش در سپاهان را تمدید کرد

به گزارش "ورزش‌ سه"، اعرابی به عنوان ستاره شمس‌آذر که در نیم فصل اول نتایج خیره‌کننده‌ای در اولین سال حضورش در لیگ برتر ثبت کرده بود به سپاهان پیوست و در پنجره زمستانی مورد توجه مورایس قرار گرفت تا از مدیران باشگاه بخواهد برای جذب او اقدام کنند.

وقتی پنجره زمستانی بی سر و صدای سپاهان تمام شد، عیسی عباس و علی اصغر اعرابی جانشین عیسی آل‌کثیر و احسان پهلوان شدند، اما این دو ورودی تا هفته‌های اخیر عملکردشان به طور کلی تحت نتایج بحرانی سپاهان و انتقادات زیادی قرار داشت که نسبت به حضور آنها مطرح می‌شد.

2029574

اعرابی در مصاف با الهلال نمایش بدی نداشت اما هواداران سپاهان که تیم‌شان نتیجه نمی‌گرفت، فشار زیادی روی او ایجاد کردند و مورایس به دلیل همین فشارها برخلاف میل باطنی‌اش دیگر کمتر به این بازیکن 28 ساله فرصت بازی داد.

با این وقتی امید سپاهان برای قهرمانی از بین رفت فشار از روی مورایس و شاگردانش برداشته شد و کادر فنی هم توانست در این شرایط به بازیکنانی نظیر اعرابی و عیسی عباس که به شدت تحت فشار بودند فرصت بازی بدهد.

2029575

در ادامه همین روند در آخرین بازی فصل اعرابی مقابل تیم سابقش در ترکیب اصلی قرار گرفت و موفق شد بهترین نمایش خود را ارائه بدهد. او در این مسابقه دو پاس گل دقیق برای رامین رضائیان فراهم کرد و خودش هم گل سوم سپاهان را به ثمر رساند تا با این نمایش چشم‌ها را بار دیگر به خود جذب کند و احتمال ادامه حضورش در اردوی طلایی پوشان برای لیگ 24 را هم افزایش بدهد. البته او با سپاهان قرارداد دارد ولی به هر حال طبیعی است بازیکنی که در حد سایر بازیکنان تیم نباشد مجبور به جدایی خواهد بود ولی اعرابی نگاه‌ها را نسبت به خود تغییر داد.

دیدگاه‌ها