کد خبر : 2026014 | 14 خرداد 1403 ساعت 03:47 | 29.3K بازدید | 12 دیدگاه

پایان فصل با جام و عصا و گچ!

سعید صادقی چهره متفاوت جشن قهرمانی پرسپولیس

وینگر پرسپولیس شاید هرگز تصور نمی‌کرد که با شرایطی خاص روی استیج قهرمانی حاضر شود.

سعید صادقی چهره متفاوت جشن قهرمانی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه" سعید صادقی، هافبک مازندرانی پرسپولیس، در نیم فصل اول و در زمان سرمربی‌گری یحیی گل‌محمدی بازیکن اصلی سرخ‌ها بود و درست مثل فصل قبل از آن یک عنصر ثابت در ارنج ابتدایی تیمش به حساب می‌آمد.

با رفتن یحیی و سرمربیگری اوسمار، پرسپولیس وارد نقل و انتقالات نیم فصل زمستانی شد  و اوستون اورونوف به عنوان خریدی گرانقیمت و خارجی به این تیم پیوست. اورونوف قابلیت بازی در پست وینگر راست، مهاجم نوک و هافبک پشت مهاجم را هم داشت اما با نظر اوسمار او به عنوان وینگر چپ به میدان رفت و جای سعید صادقی را گرفت.

صادقی در نیم فصل دوم تبدیل به بازیکنی کاملا نیمکت نشین شد و دقایق کوتاهی نصیبش شد تا اینکه قبل از بازی‌های پایانی و تعیین‌کننده فصل با سانحه‌ای عجیب دچار مصدومیتی سخت شد و بازی‌های تیمش را کلا از دست داد.

2029603

صادقی در چند بازی آخر فصل غایب بود اما برای روز پایانی و جشن قهرمانی احتمالی خودش را به ورزشگاه رساند و در جشن هم شرکت کرد.

سعید صادقی با دو عصا زیر بغل و پایی گچ پرفته مدال خودش را گرفت و جام قهرمانی را بالای سرد برد تا یکی از خاص‌ترین لحظات برای او در دوران فوتبالش ثبت و ضبط شود.

قرارداد صادقی با پرسپولیس به صورت اتوماتیک یک فصل دیگر تمدید شده اما باید دید او با توجه به موقعیت از دست رفته‌اش در ترکیب می‌ماند یا نه.

دیدگاه‌ها