کد خبر : 2026047 | 13 خرداد 1403 ساعت 20:49 | 28.7K بازدید | 21 دیدگاه

شگفتی حسینی با بهترین جایگاه (عکس)

آلومینیوم بهترین رتبه لیگ برتری خود را در چهارمین فصل حضورش در لیگ برتر به دست آورد.

شگفتی حسینی با بهترین جایگاه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیدمجتبی حسینی پس از 6 مسابقه پیاپی شکست‌ناپذیری که موفق شدند چهار پیروزی مقابل پرسپولیس، پیکان، چادرملو اردکان و گل‌گهر سیرجان و دو تساوی به دست بیاورند، هفته قبل در دیداری نزدیک برابر سپاهان با یک گل مغلوب شدند؛ ولی دیروز دوباره به بازی برگشتند و توانستند برای هفتمین‌بار در دور برگشت، در نیمه مربیان نتیجه را تغییر بدهند و جایگاه هفتم جدول را کسب کنند.

مجتبی حسینی که سال گذشته آلومینیوم را با جدایی 14 بازیکن بزرگسال تحویل گرفت و در دور رفت هم دو بازیکن با پارگی رباط صلیبی مواجه شدند و در نیم‌فصل هم سه نفر از این تیم رفتند، شرایط سختی را طی یک فصل در این تیم با کمبود بازیکن تجربه کرد و مهره‌های کمی در دسترس داشت؛ ولی توانست بهترین رتبه تاریخ این تیم را کسب کند.

2029659

آلومینیوم در طول سه فصل گذشته لیگ برتر یک بار رتبه یازدهمی و دو بار جایگاه هشتمی جدول را کسب کرده بود که امسال با هدایت مجتبی حسینی موفق شد با تساوی ارزشمند خارج از خانه برابر ملوان انزلی، به رده هفتم صعود کند و شگفتی‌ساز شود.

مجتبی حسینی با وجود کمبود بازیکن و شرایط سختی که سپری کرد، توانست بهترین رتبه تاریخ آلومینیوم در طول چهارمین فصل حضورش در لیگ برتر را کسب کند و حالا امیدوار است در جام حذفی نیز شگفتی‌ساز شود و با عبور از مس رفسنجان به فینال برسد.

دیدگاه‌ها